مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از اجرای طرح جامع GIS ، با هدف جمع آوری اطلاعات دقیق و مناسب ، بعنوان پشتیبان فنی در تصمیم گیری، برنامه ریزی و مدیریت بهینـه در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین منطقه  مازندران، سيد مصطفي موسوي در جلسه كميته GIS گفت: با توجه به رسالت سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و شركت شهرك‌هاي صنعتي استان‌ها و نيز با نظر به گستردگي شهركهاي صنعتي و تنوع واحدهاي توليدي مستقر و ضرورت مديريت در تأمين امكانات زيربنايي و زيرساختي و نگهداري تأسيسات ايجاد شده، در اختيار داشتن اطلاعات دقيق، درست و بهنگام براي تصميم گيري بهتـر و كارآمد، ضروري است.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران افزود: اجراي طرح جامع GIS با هدف دسترسي بهنگام و مطلوب در شهركها و نواحي صنعتي بهمراه اطلاعات واحدهاي توليدي و سطح خدمات زيربنايي انجام شد.

وی افزود: با اجراي اين طرح، سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران به دنبال ارتقاء سطح خدمات رساني و بهره گيري از بستر دولت الكترونيك در سطح شهركها و نواحي صنعتي استانها و بهبود فضاي كسب و كار و رونق اقتصادي است.

تصريح كرد: يكي از مزيتهاي ايجاد بانك اطلاعات دقيق و كامل با استفاده از GIS ، شفافيت و دسترسي سهل و آسان اطلاعات مورد نياز سرمايه گذاران و صنعتگران است كه در اين راستا ، سرمايه گذاران متقاضي فعاليت توليدي در استان ، با استفاده از اطلاعات دقيق موجود در سيستم GIS ميتوانند تصميم گيري درست و جامعي درخصوص نوع و مكان فعاليت صنعتي خويش اتخاذ کنند.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران بيان کرد: پايگاه آزمايشي GPS.ISIPO.IR جهت بارگذاري اطلاعات استانها در كشور، به اين امر اختصاص يافته است.

لازم به توضيح است: در راستاي تحقق اهداف و اجراي كامل طرح GIS ، شركت شهركهاي صنعتي مازندران در دهه سوم ارديبهشت 94 ميزبان كارگروه تخصصي GIS شركتهاي استاني گروه يك كشور خواهد بو

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =