روزنامه جوان نوشت:

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه برخی از چاپلوس ها برای رفع ممنوع التصویری خاتمی دست و پا می زنند، تاکید کرد: اینها دیگر مهره سوخته هستند و تلاش برخی هم هرچند که شعار بدهند و سخنرانی کنند و نامه بنویسند بی فایده است.

آیت الله شجونی با تاکید بر اینکه این مباحثی که در خصوص رفع ممنوع التصویری محمد خاتمی رییس جمهور سابق، اظهار داشت: دست و پا زدن های بعضی از چاپلوس ها کار را به جایی نمی رساند.

وی در ادامه عنوان کرد: عشق و علاقه به مال دنیا و ریاست دنیا منجر شده است که بعضی ها حالت سکوت به خود بگیرند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: یک عده ای از روحانیون هستند که از آقای هاشمی و خاتمی کمک (مالی) گرفتند، پول و پاکت گرفتند و اینها عشق و علاقه خودشان را اظهار می کنند.

آیت الله شجونی همچنین تصریح کرد: اگر فائزه هاشمی یا مهدی هاشمی فرزند بنده بود، الان من در ابرقو تبعید بودم؛ چون من ارزشی ندارم، ولی یک حالت نوکر مابانه نسبت به هاشمی در این افراد ما می بینیم و این در شان معتقدین به اسلام و انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه مجمع روحانیون مبارز نباید عقل و دین خود را زیر پای بعضی شخصیت ها ذبح کنند، تاکید کرد: اینها دیگر مهره سوخته هستند و تلاش برخی هم هرچند که شعار بدهند و سخنرانی کنند و نامه بنویسند بی فایده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران افزود: شما می بینید که هاشمی رفسنجانی به دانشگاه ها می رود مورد اعتراض جوان ها قرار می گیرد؛ نمی توان گفت که همه جوان ها مزدور و خائن و اجنبی پرست هستند.

آیت الله شجونی بیان کرد: عملکرد بعضی از آقایان و خانواده آنها را در این ۳۵ سال بعد از انقلاب دیده اند و سکوت آنها را در مورد ظلم ستم مشاهده کرده اند.

وی گفت: این محبت ها نابخردانه و این دوستی ها احمقانه است، اینکه مسئول روزنامه اطلاعات در مورد خاتمی نامه به رهبری نوشته اند؛ اینها با عقل ناسازگار است.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: ممنوع التصویر بودن آقای خاتمی مصوب شورای عالی امنیت ملی است، و همه مسائل را به رهبری نباید نسبت داد و اینگونه بحث ها بحث های بی فایده ای است.

 

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414372

برچسب‌ها