۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

رییس جمهوری در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده شهیدان و ایثارگران ، عصر چهارشنبه در فضایی صمیمی با خانواده معظم شهیدان مهدی، حمید و مجید فاضل بجستانی دیدار و از صبر و فداکاری آنان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار ، شهدا و خانواده آنان را الگوها و معلمین جامعه دانست و گفت: ملت ایران قدرشناس و حافظ راه شهیدان است و بر ادامه راه آنان تأکید دارد .
رییس جمهوری با بیان اینکه شهیدان به مسیری که در آن قدم گذاشته بودند، ‌ایمان و باور قلبی و واقعی داشتند، اظهار داشت: اگر در همه کارهای زندگی، با نیت خالص و قربة الی الله قرار بگیریم در چنین صورتی هم اجر و ثواب برده و هم مسیر سهل و آسان شده و به راحتی مشکلات پشت سر گذاشته می‌شود.
دکتر روحانی با اشاره به استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر مشکلات خاطر نشان کرد: ملت ایران عاشق اهل بیت(ع) و خاندان رسالت هستند و از الگوهایی همانند امام حسین(ع) انرژی و قوت می‌گیرند و بی‌تردید ملت ایران با برخورداری از چنین الگوهایی از تمامی مشکلات عبور خواهد کرد.
رییس جمهوری گفت: در مقاطعی از تاریخ کشورمان از جمله دوران دفاع مقدس همه دنیا علیه ملت ایران و کشورمان بسیج شدند، اما فرزندان این سرزمین در مقابل آنها مقاومت و ایستادگی کرده و به فضل الهی همچنان همین مسیر را ادامه خواهند داد.
در این دیدار پدر شهیدان مهدی، حمید و مجید فاضل بجستانی با قدردانی از توجه رییس‌ جمهوری به خانواده بزرگ ایثارگران و جانبازان، خاطراتی از فرزندان شهید خود بیان کرد.
شهیدان مهدی، مجید و حمید فاضل بجستانی به ترتیب در سنین ۱۹، ۱۸ و ۱۷ سالگی به فیض عظیم شهادت نایل آمدند.
در این دیدار  لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به خانواده این شهید تقدیم شد.

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =