دبیرکل فدراسیون فوتبال در حضور وزیر ورزش و در غیاب علی کفاشیان، از این فدراسیون انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال در غیاب علی کفاشیان از فدراسیون و فوتبال ایران انتقاد کرد. او که در حقیقت بازوی اجرایی رئیس فدراسیون است، از سیستم حاکم بر فوتبال ایران انتقاد کرد تا بار دیگر ثابت شود که او بیش از آنکه از کفاشیان دستور بگیرد، از وزارت ورزش تبعیت می کند.
اسدی روز گذشته گفته بود که وزارت ورزش نقشی در انتخاب او برای سمت دبیرکلی فدراسیون نداشته اما وزیر در صحبت هایش جمله ای را به زبان آورد که نشان می داد اسدی انتخاب کفاشیان نبوده. گودرزی گفت: «یک آدمی مثل اسدی را هم که ما می فرستیم، می خواهند حذفش کنند.»
علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال در دیدار جمعی از پیشکسوتان فوتبال با وزیر ورزش دقایقی صحبت کرد و انتقاد خود را به زبان آورد. او گفت: «من از جایگاه فدراسیون فوتبال با شما حرف می زنم. در جایگاه کنونی فوتبال همه مقصر هستند. عده ای با گوشه نشینی یا کنار گذاشته شدن و بعضی هم با عدم اتحاد، مقصر ایجاد چنین شرایطی شده اند. ما همیشه عادت داریم در کارهایی که سودآور است سهم خود را بیان کنیم ولی در نارسایی‌ها سهم خود را نمی‌گوییم.»
او ادامه داد: «متاسفانه فوتبال ساختار شکلی و ساختار محتوایی مناسبی ندارد. در فوتبال ثروت و منابع مالی درست تقسیم نمی شود. نه برنامه کوتاه مدت داریم نه برنامه بلند مدت. هنوز نتوانستیم تعاملی میان وزارت و فدراسیون تعریف کنیم که خود این هم یک مشکل بزرگ است. اگر فضای رسانه ای به درستی مدیریت نشود پوپولیسم به وجود نمی آید. من در حوزه اخلاقی نگران نسل بعدی هستم.»
این همان مواضعی است که چند ماه قبل اسدی و وزارت ورزش داشتند. البته مواضع آن ها مدتی تعدیل شده بود که در نهایت منجر به ماندگار شدن کروش در ایران شد اما با این صحبت ها می توان این طور برداشت کرد که اسدی به عنوان دبیرکل فدراسیون، دوباره تبدیل به یک منتقد شده است؛ منتقدی که جامعه فوتبال نمی تواند باور کند انتخاب او توسط خود علی کفاشیان انجام شده است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    جناب ، دوست نداری برو . مگه آقای حسنی خو نگفت هر کسی نمی تونه با کیروش کنار بیاد بره ؟ نشنیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
      63 8
      ايشون دولواپس هستن و مث همه دلواپس ها براي خدمت امده
  • m A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    از قيافش معلومه چه ادم دلواپسيه
  • یاسر A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    40 12
    باز خوراکتون جور شد یه مدت بدون کیروش چیزی نداشتید بگید
  • بی نام A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    57 7
    اینقدر از آدم دورو که صبح یه چیز میگه و عصر یه چیز دیگه بدم میاد که خدا می دونه.