سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت والده مکرمه سردار شهید غلامحسین بسطامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی درگذشت والده مکرمه سردار شهید غلامحسین بسطامی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: در گذشت والده مکرمه شهید سرافراز حاج غلامحسین بسطامی که عمر شریفش بر مسیر نورانی ولایت و عشق به اسلام عزیز و اهل بیت عصمت و طهارت سپری شد، خبری حزن‌انگیز بود. هموکه سرانجام ندادی «ارجعی» حضرت دوست را اجابت نمود و به سوی معبودش شتافت تا در جوار شهید عرض نشینش خوش بیاساید و حیاتی جاودان آغاز نماید.

این پیام می‌افزاید: آن بانوی سفر کرده به دیار باقی را همان بس که در دامن پر مهر خویش، سبز قامتی چون سردار سرافراز شهید غلامحسین بسطامی را تربیت و در عرصه دفاع از مکتب علوی و فاطمی، عاشقانه تقدیم حضرت دوست نمود.

در پایان این پیام تاکید شده است: این جانب و آحاد همرزمان و همسنگران شهید حاج غلامحسین بسطامی در جبهه سوسنگرد، درگذشت آن مادر مومنه و صالحه را تسلیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت می‌نمایم روح پاک آن فقیه سعیده را در «اعلی علیین» و با حضرت فاطمه زهرا محشور و در سایه توجهات امام زمان، حضرت ولی عصر و دعای خیر رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به بستگان مصاب، شکیبایی، عزت و سعادت عطا فرماید. ان‌شاءالله

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414267

برچسب‌ها