۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان پایتخت علوم قرآنی کشور می‌شود، گفت‌: با کمک و همراهی علما و صاحب‌نظران و هنرمندان درصدد هستیم اصفهان را به جایگاه اصلی خود در فرهنگ و هنر برسانیم‌.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان‌، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی در دیدار با آیت‌الله مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان به برگزاری مسابقات علوم قرآنی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: اصفهان را با همت همه مسئولان مربوطه به پایتخت علوم قرآنی کشور تبدیل می‌کنیم.

وی در زمینه ظرفیت علوم قرآنی استان اصفهان افزود: با توجه به شرایط و ظرفیت موجود درصدد هستیم تربیت نیرو در رشته‌های مختلف را به 100 هزار نفر برسانیم‌.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان داشت: نکوداشت و پاسداشت آثار حضرت آیت‌الله مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان با همکاری حوزه‌های علمیه اصفهان و قم در امسال برگزار می‌شود.

وی در‌باره هدف نکوداشت رئیس حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: با توجه به تکریم و احترام ویژه به علما و مراجع تقلید و تقدیر از زحمات 20 ساله آیت‌الله مظاهری در اصفهان برنامه فوق در نظر گرفته شده است‌.

امام جمعه موقت اصفهان در سخنانی انتصاب حجت‌الاسلام ارزانی به عنوان مدیر‌کل ارشاد اصفهان را تبریک گفت و افزود: اداره ارشاد باید با جدیت بیشتری در مباحث قرآنی و هنر اسلامی برنامه داشته باشد.

آیت‌الله مهدوی در راستای پیشرفت بهتر موسسات قرآنی خاطرنشان کرد: باید تمام نهادهای قرآنی به صورت تجمیع فعالیت کنند تا از موازی کاری جلوگیری شود‌.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =