تسنیم نوشت:

صراف شیرازی معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در سومین گردهمایی رؤسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در این دانشگاه اظهار داشت: موقعیت مکانی دانشگاه امیرکبیر نشان می‌دهد که دانشجویان این دانشگاه متأسفانه در آلوده‌ترین نقطه تهران قرار دارند، لذا هوا، فضا و غذای آنها بسیار آلوده است.

وی از احتمال غیرهورمونی شدن تغذیه دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد و گفت: سعی می‌شود تغذیه دانشجویان حتی چای آنها سالم و غیرهورمونی باشد تلاش می‌کنیم این امر در سبد غذایی که هر سال در ماه مبارک رمضان به دانشجویان ارائه می‌شود رعایت شود.

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به اینکه مشکل دانشگاه صنعتی امیرکبیر فیزیکی است، ادامه داد: دانشگاه در مرکز شهر قرار دارد و امیدواریم با کمک وزارت علوم و مردم مشکلات موجود را برطرف کنیم و شاهد وجود مراکز بهداشتی غنی تری در دانشگاهها باشیم.

در ادامه این گردهمایی سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به نقش کلیدی مراکز بهداشت و درمان در دانشگاه‌ها گفت: دانشجویان در سنینی هستند که هم بهترین و هم بحرانی‌ترین دوران زندگی را می‌گذرانند و باید از نظر علمی، جسمی و روحی مراقبت شوند.

وی افزود: ما به دلیل سختی کار و درس بیشتر به مسائل علمی می‌پردازیم و این مسئله کار مراکز مشاوره را سخت‌تر می‌کند، زیرا مسائل روحی و روانی بسیار اهمیت دارد.

47233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    12 0
    ما هورمونی به نام کافور هم داریم آیا؟
  • بی نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    2 0
    اقای سعی کنید آلودگی را از بین ببرید نه اینک فضای آلوده را بپذیردی و برای فقط دانشجویان که چند صبایی آنجا تشریف دارند چاره بیندیشید.پس بقیه نقاط آلودتر چی؟
  • بی نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    1 0
    ماه هم می خوایییم
  • کاتوزیان A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    3 0
    این هورمون تو چی هست الان که قراره غیر هورمونی بشه؟
  • بی نام IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    2 0
    مگه قبلا هورمونی بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟، بعد چرا قبلا گفتن غذای دانشگاه هورمونی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/