مهر نوشت:

رضا امیرخانی و کاوه میرعباسی از جمله نویسندگانی هستند که به عنوان مهمان با حضور در غرفه نشر افق در نمایشگاه کتاب تهران، با مخاطبان خود دیدار خواهند کرد.

نشر افق مانند سال های گذشته جمعی از نویسندگان و مترجمانی را که با آن ها همکاری دارد، به غرفه خود در نمایشگاه کتاب تهران دعوت کرده است. به این ترتیب ۵ نویسنده و مترجم در غرفه بزرگسال این ناشر که در سالن شبستان مصلی امام خمینی (ره) برپا شده، حاضر خواهند شد.

کاوه میرعباسی نویسنده رمان های «سین مثل سودابه» و «نادیا» روز شنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در غرفه افق حاضر می شود و با مخاطبان آثارش به گفتگو خواهد پرداخت.

رضا امیرخانی دیگر نویسنده ای که با این ناشر همکاری دارد، روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت در نمایشگاه و غرفه افق حضور پیدا می کند. نشر افق از این نویسنده، کتاب های «نفحات نفت»، «جانستان کابلستان»، «ارمیا»، «من او» و «قیدار» را به چاپ رسانده است.

روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت نیز مجید قیصری مهمان افق خواهد بود. «نگهبان تاریکی»، «گوساله سرگردان»، «زیرخاکی» و «شماس شامی» کتاب هایی هستند که افق از قیصری به چاپ رسانده است.

«منگی» عنوان کتابی بوده که اصغر نوری برای نشر افق ترجمه کرده است. این مترجم نیز روز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت در نمایشگاه حاضر خواهد شد.

آخرین مهمان غرفه بزرگسال افق در نمایشگاه امسال نیز، اسدالله امرایی است که به تازگی ترجمه اش از رمان «آن سوی رود، میان درختان» منتشر شد. «زیر آفتاب هیچ چیز تازه نیست»، «مردان بدون زنان»، «چنگ و دندان»، «دریا» و «داستان هایی برای شب و چندتایی برای روز» هم کتاب هایی هستند که امرایی ترجمه، و افق آن ها را چاپ کرده است.

ساعت حضور همه مهمانان مذکور در غرفه این ناشر، از ساعت ۱۷ تا ۱۸ خواهد بود.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =