پوری حسینی گفت: هدف ما اجرای قانون است و با کسی تعارف نداریم استقلال و پرسپولیس سرمایه های مردم هستند.

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت:پوری جسینی رییس سازمان خصوصی سازی گفت:«هدف ما اجرای قانون است و با کسی تعارف نداریم استقلال و پرسبولیس سرمایه های مردم هستند و روند واگذاری آنها با دقت و صحت انجام شده و تصور می کنم در مزایده چهارم که به نظرم پرشورتر خواهد بود کار تمام شود.»

پوری حسینی درباره رد صلاحیت برخی متقاضیان و از جمله آقای هدایتی گفت:« ایشان به اتفاق آقای عابدینی پیش من آمدند و نامه رسمی بانک مرکزی و بدهی ایشان به بانک های مختلف را به آنها ارایه کردم.»

ریییس سازمان خصوصی سازی اضافه کرد:« قرار شد بعد از تسویه این بدهی ها اقای هدایتی بتواند در مزایده چهارم شرکت کند.»

پوری حسینی گفت:« حتی در این نشست عنوان شد که سازمان خصوصی سازی کسی را سرکار نمی گذارد ؟ به آنها اطمینان دادم آن کسی که بیشتر از همه در واگذاری این دوباشگاه سرکار رفته خود من بوده ام ! به آنها و همه اطمینان می دهم در موضوع واگذاری کاملا جدی هستیم و همه در برابر قانون هستند.»

وی درباره سهامداران شرکت استیل آذین هم گفت:« همانطور که در آن جلسه به ایشان گفتم  دو جوان ٢١ و ٢٣ ساله نمی توانند بیش ازنود درصد مالکیت را در اختیار داشته باشند و باید این میزان به زیر چهل درصد برسد.»

پوری حسینی با تاکید مجدد بر رعایت قانون گفت:« اهلیت افراد باید بر ما به اثبات برسد و تایید مجاری قانونی مورد استناد ما خواهد بود.»

251 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    2 0
    پس معلومه قراره تیم رو بدین دست سیاسی و باندش و نابود کنین
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    1 0
    اين آقاي قانون قانون بر اساس كدام ماده قانون ميگه دو جوان ٢١ و ٢٣ ساله نمی توانند بیش ازنود درصد مالکیت را در اختیار داشته باشند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • احسان A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    2 0
    جناب پورحسینی سهام دو جوان را میشود قبل از مزایده زیر 40 اورد و چندصباحی بعد به حالت اول بازگردد
  • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    13 1
    حالمون دیگه از این جمله بهم خورد که پرسپولیس و استقلال سرمایه های مردم هستن
  • امید RO ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    2 0
    بهتون قول میدم که این دو باشگاه دولتی میمونند . به مانند مخابرات وبانکها وبقیه ارگانها که گفتنند خصوصی شدند ولی در عمل همشون زیر نظر دولت هستند . وای بر ما که تو همه این سالها فقط داریم بازی میخوریم .وای بر ماااااااااااااا