فیلم سینمایی «قصه‌ها» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد در سینماهای تهران و شهرستان‌ها روی پرده نمایش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش از این در اخبار آمده بود که فیلم بنی‌اعتماد اردیبهشت ماه اکران خواهد شد. خبرها در روزهای اخیر نشان از منتفی شدن این نمایش داشت تا آنجا که بالاخره اعلام شد فیلم از تاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه در 11 سینمای تهران و 11 سینمای شهرستان به نمایش درخواهد آمد.

چهار سال از زمان ساخت «قصه‌ها» می‌گذرد و در این مدت شرایط نمایش برای آن فراهم نشده بود. این فیلم با بازی حبیب رضایی، محمدرضا فروتن، مهراوه شریفی‌نیا، گلاب آدینه، مهدی هاشمی، حسن معجونی، بابک حمیدیان، نگار جواهریان، شاهرخ فروتنیان، ریما رامین‌فر، عاطفه رضوی، پیمان معادی، باران کوثری، خسرو شهراز، فاطمه معتمدآریا، صابر ابر و فرهاد اصلانی، از قصه شخصیت‌های آشنای فیلم‌های قبلی بنی‌اعتماد می‌گوید.

«قصه‌ها» در تهران در سالن‌های پردیس کوروش، فرهنگ، پردیس زندگی، عصرجدید، قدس، ماندانا، مرکزی، ایران، اریکه ایرانیان، ملت و ​م​وزه سینما اکران می‌شود که نمایش آن در موزه سینما از شنبه 19 اردیبهشت با زیر نویس انگلیسی​ آغاز خواهد شد. باقی سالن‌ها از شانزدهم اردیبهشت میزبان این فیلم خواهند بود.


اسامی سینماهای نمایش دهنده این فیلم در شهرستان‌ها نیز به این ترتیب است: قدس (اصفهان)، سینما تک (یزد)، ساحل (اهواز)، مهتاب (کرمان)، رشت، گلستان امین (رفسنجان)، ستاره شهر (بندرعباس)، فرهنگ (کرمانشاه)، شهرسبز (لاهیجان)، هویزه - سیمرغ (مشهد) و کاپری (گرگان).

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =