۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۴

ناپدیدشدن زنی ٢٣ ساله در مسیر ساری - نکا معمایی حل نشده پیش روی ماموران پلیس قرار داده است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، زن ۲۳ ساله ای روز چهارشنبه ٩ ارديبهشت ٩٤ در حالي كه نوبت دندانپزشكي در شهر ساري داشته فرزند ٣ ماهه اش را به مادر شوهرش سپرد و از مياندرود در فاصله بين ساري- نكا به سمت ساري حركت كرد.

بر اساس گفته يكي از همسايگان اين زن جوان قصد داشته به سمت غرب مسير ساري- گرگان حركت كند.

مردم روستاي "داراب كلا" روز سه شنبه ١٥ ازديبهشت ماه با حضور در كنار جاده ساري- نكا خواستار رسيدگي مسئولان انتظامي امنيتي به ناپديد شدن اين زن جوان شدند.

اين اعتراض در حالي مطرح شد كه هيچ سابقه اي از سرنوشت خانم "خ" در دست نيستند.

در حالي كه ناپديد شدن اين زن جوان ٦ روز به طول انجاميده است يكي از اهالي روستاي "داراب كلا" به خبرنگار خبرگزاري خبرآنلاين گفت: چهارشنبه گذشته این خانم خيلي عجله داشت و مي خواست سريع به دندانپزشك برسد و براي همين سوار يك مسافركش كه پرايد مشكي رنگي بود شد.

همچنين بررسي خبرنگار خبرآنلاين نشان مي دهد كه شايعه اي در مياندرود زبان به زبان نقل ميشد كه مي گفت جسد اين زن كشف شده است اما تا كنون مقامات انتظامي چنين موضوعي را تاييد نكرده اند.

روز سه شنبه ١٥ ارديبهشت ماه دادستان محل نيز در جمع مردم حاضر شد و به مردم قول مساعد داد تا هرچه زودتر سرنوشت اين زن مشخص شود.

شايعه ديگري در ميان مردم روستاي " داراب كلا" نقل مي شود كه گويا آخرين سيگنال هاي موبايل هاي موبايل اين زن در نزديكي نكا رديابي شده است اما هنوز هيچ مقام مسئولي اين ادعا را تاييد نكرده است.

گفته مي شود مردم نسبت به عدم ساماندهي خودروهاي مسافركش منطقه اعتراض دارند زيرا تا كنون مسئولان بارها وعده ساماندهي خودروهاي مسافركش عبوري را داده اند ولي چنين امري محقق نشده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    17 0
    خدایادبه بچه ی سه ماهش رحم کن
  • بی نام A1 ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    10 1
    ببنید کی گفتم، وقتی این اوباشی که این خانم را ربوده اند دستگیر بشوند، مشخص میشه که کلی سابقه داشتند و زندان رفتند اخه تا کی ریشه یابی میکنید و این اوباش را سخت مجازات نمی کنید، این اوباش میدونند محیط برایشان امن هست و دستگیر بشوند با بحث ریشه یابی زیاد زندان نمی مونند یکمی هم محیط را برای مردم خصوصا زنان و دختران امن کنیم
  • بی نام IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    61 3
    مردم می بایست با در نظر گرفتن ناامنی های موجود، سوار خودروهای متفرقه نشوند و از تاکسی ها و راهی های دارای مجوز استفاده کنند
  • reza RU ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    11 0
    دلت خوشه بعضی از این تاکسی ها از همه بدترند یه شب مردیکه معتاد نزدیک بره زیر یه کامیون ....یه باز مسیر ترمینال افسریه رسالت رو سوار شو تا بفهمی