در حالی که شهرداری مشهد مانور تبلیغاتی زیادی برای کلنگ‌زنی خط 3 قطارشهری کرده بودند، این برنامه به دستور معاون وزیر کشور لغو شد!

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ در حالی که معاون اول رییس‌جمهور به‌منظور کلنگ‌زنی و افتتاح چندین پروژه عمرانی و زیربنایی و همچنین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی خط سه قطار شهری به مشهد سفرکرده بود، این مراسم لغو و طبیعتا حضور معاون رییس جمهور هم کنسل شد.
در مقابل این تصمیم اما نمایندگان شورای اسلامی مشهد ساکت ننشسته و با اعتراض شدید نسبت به تصمیم معاون عمراني وزير كشور که خط سه قطار شهری مشهد را فاقد مصوبه و بودجه برای اجرا دانسته، خواستار پیگیری جدی این موضوع از سوی مسؤولان شهری شدند.
با توجه به این‌که استاندار خراسان رضوی از مصوبه شورای عالی ترافیک کشور و مصوبه فروش اوراق مشارکت خط سه قطار شهری مشهد باخبر بوده و در مقابل این تصمیم سکوت کرده، با انتقاد شدید محسن انتظاری هروی، رییس شورای اسلامی شهر مشهد مواجه شده و وی خواستار پیگیری این موضوع از طریق نمایندگان مجلس شد.
لازم به ذکر است؛ تمامی بنرها و پنج هزار نسخه روزنامه خراسان که پیرامون آغاز عملیات اجرایی خط سه قطار شهری مشهد تهیه‌شده بود از سطح شهر مشهد جمع‌آوری شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =