۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴
مشکلات خود را با خبرآنلاین در میان بگذارید

زندگی شهری خالی از مشکل نیست ،اما نکته اینجاست که بسیاری از مردم نمی دانند برای حل مشکلاتشان باید به کجامراجعه کنند و یا چگونه با مسئولین تماس بگیرند و حل مشکلشان را پی گیری کنند

ما از این به بعد قصد داریم تا پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان باشیم و البته نهایت تلاشمان را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندیم .از این به بعد می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت یا نظر برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم .

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

 

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":

- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 1
    بیکاری
  • علي A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    2 0
    اتوبان امام علي شب ها جولانگاه حركات جنون آميز كاميون و تريلي هاست كه انگار براي زودتر رسيدن مسابقه گذاشته اند اما دريغ از پليس راهنمايي و رانندگي كه با اين رانندگان برخورد كند حتي در روز هم برخوردي با كاميون هايي كه وارد اين اتوبان مي شوند صورت نمي گيرد .
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    کارعزیزم.... کار ندارم نه خودم نه نامزدم.چطور ازدواج کنیم وقتی بیکاریم؟
  • رامین IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 1
    سلام...خواهشمندم در مورد حقوق پایین پرسنل ارتش که در بدترین نقاط خدمت میکنند پیگیری کنید.چطور معلمان که 6ماه سال تعطیلن اینطور اعتراض دارن ولی ما هیچی. .خبر آنلاين پیگیری کن
  • مربیان حق التدریس IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    1 0
    با سلام خبر دارید که حق التدریس اساتید پیام نور بر اساس دوری و نزدیکی به تهران واریز میشه؟ اسفند 93 حقوق تهران بصورت صددرصد واریز شده و اواخز فروردین 94 تنها بیست و بنج درصد حقوق اساتید استان خوزستان واریز شده و از مابقیش خبری نیست و جالبتر اینکه استانهای شمالی و استان سمنان همون فروردین 94 هفتادوبنج درصد دریافت کردند فکر میکنید میشه نفسیر دیگه ای از این ظلم بزرگ کرد؟
  • lمحمد IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    3 0
    با سلام لطفا مسله 20ساله اتوبان تبریز سهند را در آستانه سفر ریس جمهور به استان را پیگیری کنید چون واقها مردم برای رفت وآمد در غذاب هستند خیلی متشکرم
  • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    به نظر من بیشتر از صحبتی که با موبایل میکنم همراه اول قبض صادر میکنه ...جای تعجبه ولی واقعا مطمعنم این اتفاق میافته و گرونتر از حد مجاز محاسبه میشه و کارکرد من در پرینت ماهانه اون مقداری نیست که حرف زدم خیلی بیشتر نشون میده چرا اینطوریه ؟؟؟؟خواهشن پیگیری کنید.