ایسنا نوشت:

نوزده هنرمند پیشکسوت اردیبهشت‌ماهی، تولد خود را در کنار یکدیگر جشن گرفتند.

موسسه هنرمندان پیشکسوت که مدت‌هاست به برگزاری جشن تولد برای هنرمندان پیشکسوت اقدام کرده است، 15 اردیبهشت‌ماه با دعوت از هنرمندانی که در اردیبهشت‌ماه متولد شدند، مراسمی را با حضور خانواده این هنرمندان در نیاوران برگزار کرد.

این جشن تولد به هنرمندانی چون قطب‌الدین صادقی، جلیل عندلیبی، صادق صندوقی، محمدباقر کریم‌پور، قاسم رفعتی، امیرهوشنگ کریمی، ایرج راد، رضا صفایی‌پور، محمد موسوی، فرزانه کابلی، مریم نشیبا، داوود فیاضی، عزت‌الله مهرآوران، محمدهادی جمالی، جمال‌الدین اجلالی، کریم اکبری، جواد انصافی، احمدرضا احمدی و عباسعلی براتی‌پور اختصاص داشت.

این در حالی بود که حسین نوش‌آبادی (سخنگوی وزارت ارشاد) به عنوان میهمان ویژه در این مراسم حضور پیدا کرده بود.

بخشی از این مراسم با اجرای موسیقی همراه بود و از آنجا که محمد موسوی به عنوان یکی از هنرمندان متولد اردیبهشت در این مراسم حضور داشت، به اجرای نی‌نوازی برای هنرمندان حاضر پرداخت که مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت.

مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت، درباره برگزاری چنین مراسمی از سوی این موسسه، اظهار کرد: «خوشبختانه موسسه تاکنون برنامه‌های خوبی در این راستا برگزار کرده است. ما در این جشن‌ها هنرمندان و خانواده‌های آن‌ها را دعوت می‌کنیم تا در کنار هم بودن این پیشکسوتان در کنار یکدیگر شرایط روحی مثبتی برای آن‌ها ایجاد کند.»

سیدعباس عظیمی ادامه داد: «این در حالی است که در جشن اردیبهشت‌ماهی شاهد استقبال بیشتری از سوی هنرمندان بودیم. از 19 هنرمندی که به این جشن دعوت شدند، تنها چهار نفر حضور نداشتند که آن هم به دلیل حضور نداشتن آن‌ها در تهران بود. اجرای نی‌نوازی محمد موسوی هم خیلی برای حاضران جذاب بود.»

او همچنین گفت: «قطعاً هرچه به سمت جلو پیش رویم، برگزاری این جشن‌ها شکل بهتری به خود خواهد گرفت و قطعاً بیشتر به تکریم و تجلیل از این هنرمندان خواهیم پرداخت.»

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    6 0
    تولد هنرمندان محبوب مبارك