تجربیات پزشکان دوران دفاع مقدس سرمایه‌ای ارزشمند برای پزشکان جوان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: انتقال تجربیات پزشکان ایثار‌گر دوران دفاع مقدس سرمایه‌ای ارزشمند برای جامعه پزشکی جوان است.

به گزارش خبر آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم کرمانشاه، حسین کریم در همایش طب و ایثار که امروز در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بزرگترین جراحان کشور درحال حاضر کسانی هستند که در دوران دفاع مقدس با از خود گذشتگی دوره آموزشی خود را در جبهه‌ها حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه عنوان کرد: حضور پزشکان ایثارگر در خط مقدم و انجام جراحی‌های فراوان برای جامعه پزشکی از نظر تجربیات علمی بسیار ارزشمند بود که سبب پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف پزشکی شد.

کریم با اشاره به اینکه بررسی علمی مشکلات و پیامدهای عوارض ناشی از دوران دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری این همایش است، گفت: با توجه به اینکه عوارض ناشی از جنگ مشکلاتی را برای جانبازان به وجود آورده است در این همایش راهکارهایی برای آن‌ها ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش یادآوری رشادت‌ها و نام‌آوری‌‌های دوران دفاع مقدس است، افزود: همه باید رشادت ها را مرور کرده و آن‌ها را در تمامی زمینه‌ها سرلوحه و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

کریم با اشاره به اینکه از جان گذشتگی‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس با هدف حفظ ارزش‌ها انجام شده است، بیان کرد: بسیاری از رشادت‌های دوران دفاع مقدس مربوط به جامعه پزشکی است و اگرچه افرادی در حال حاضر در کنار ما نیستند اما ایثارگری‌‌های آن‌ها هرگز فراموش نمی‌شود.


انتهای پیام / 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =