عصبانیت مجید جلالی در بازی سایپا - راه آهن به یکی از سوژه های فوتبال ایران تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلالی که از تصمیمات داور بازی تیمش مقابل راه آهن عصبانی شده بود، در رختکن به سمت داوران حمله ور شد و این عصبانیت او خبرساز شد. اظهار نظر کاربران خبرآنلاین درباره این رفتار جلالی، متفاوت است. عده ای معتقدند اشکال از سیستم داوری و بی عدالتی های فوتبال است که باعث شده جلالی چنین برخوردی کند، عده دیگری هم به او بابت این رفتار حق نمی دهند. کاربری در این رابطه نوشته: « ببین چقدر ناداوری می شه که این بنده خدا هم از کوره به در می شه.»
کاربر دیگری نوشته که جلالی با این کار شخصیت خودش را خراب کرده اما شخصی در پاسخ او نوشته است: «کروش واسه داور شاخ و شونه می کشید محبوب شد این خراب کرد؟ مرغ همسایه غازه؟» کاربر دیگری نوشته: «این فوتبال واقعا نیاز به خانه تکانی دارد که مربی با شخصیتی چون استاد مجید جلالی رو هم عاصی می کنه. فکر کنم اگر اوضاع به همین منوال بره باید تیم مدیریت فوتبال رو جابجا کرد تا نسل جدید و نو اندیشی بتونند چاره جویی کنند.»
شخصی دیگر پیشنهاد داده که برای فوتبال هم ویدئو چک بگذارند تا این مشکلات تکرار نشود. کاربری هم که از منتقدان جلالی است، نوشته: «وقتی تو فولاد بود تو بازی تراکتور و فولاد تو تبریز کلی از تماشاگرا انتقاد کرد و گفت کمیته انضباطی باید باهاشون برخورد کنه. وقتی مربی تراکتور شد از اقدام تماشاگرای تبریزی حمایت کرد. وقتی مربی پاس بود چند بار مصاحبه کرد و گفت استقلال تهران و اهواز ممکنه تبانی کنن و باید نظارت بشه. وقتی مربی فولاد بود نسبت به مصاحبه مربیان استقلال موضع گرفت و گفت اونا حق ندارن در مورد ما صحبت کنن. در حالیکه مربیان استقلال، فولاد رو به تبانی متهم نکردن و گفتن امیدواریم ذوب رو ببره، خلاصه ایشون منفعت گرا هستند، شدید.»
نظرات کاربران خبرآنلاین درباره مجید جلالی را ایـــنـــجـــا بخوانید.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =