عقیلی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد قصد جدایی از سپاهان را داری؟ می گوید: من یک فصل دیگر قرارداد دارم، کجا می خواهم بروم؟

سایت فوتبال ايران نوشت: هادي عقيلي كدافع مياني سپاهان ايدوار است كه يك قهرماني ديگر را با سپاهان تجربه كند.اين در حالي است كه او معتقد است در ليگ برتر امسال فقط سپاهان قواره قهرمان شدن را دارد.
عقيلي در مورد شانس قهرماني سپاهان مي گويد: قهرماني ما بستگي به نتايج تراكتورسازي و نفت دارد.اگر ما ببريم و آنها هم ببرند در نهايت سپاهان قهرمان نخواهد شد.الان فقط به فكر نتايج خودمان هستيم كه دو بازي را ببريم تا اگر تراكتور و نفت لغزشي داشتند ما حسرت نخوريم.
از عقيلي مي پرسيم كه آيا سپاهان با كسب 6 امتياز قهرمان خواهد شد تاكيد مي كند:6 امتياز مي تواند شانس ما را براي قهرماني بيشتر كند ولي باز هم همه چيز 50 - 50 است.اگر نفت اين هفته نمي برد، تنها حريف ما تراكتور بود ولي آنها مثل خيلي از بازي ها در دقايق پاياني گل زدند و 3 امتياز را گرفتند.فكر مي كنم جدول نشان مي دهد كه ما شانس اول نيستيم و بايد منتظر نتارج دو تيم ديگر باشيم.
عقيلي در پاسخ به اين سوال كه قبول داري بازي هاي سپاهان آسان تر است مي گويد: بازي هاي ما روي كاغذ آسان تر است ولي ما در ليگ بازي آسان نداريم.در ليگ امسال به ملوان 4 امتياز داديم، به صبا 4 امتياز داديم و به راه آهن هم 3 امتياز.ما مقابل تيم هاي پايين جدول امتيازهاي حساسي از دست داديم و مطمئن باشيد كارمان در دو بازي پاياني راحت نيست.
مدافع سپاهان در پايان حرف هايش با تمجيد از عملكرد تيمش مي گويد: من امسال همه تيم ها را ديدم و معتقدم از لحاظ فني فقط سپاهان در قواره قهرماني بود.حتي اگر قهرمان نشويم هم اين حرف را مي زنم.
عقيلي در پاسخ به اين سوال كه آيا فصل بعد قصد جدايي از سپاهان را دارد مي گويد: من يك فصل ديگر قرارداد دارم، كجا مي خواهم بروم؟وقتي قرارداد دارم بايد بمانم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =