۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

ایسنا نوشت:

کنسرت گروه «پالت» ماه آینده نیز اجرا خواهد شد.

گروه پالت قرار است امروز و فردا (15 و 16 اردیبهشت‌ماه) کنسرت «شهر من بخند» را در تالار وحدت اجرا کند.

احسان رسول‌اف - تهیه‌کننده گروه پالت - با قدردانی از استقبال علاقه‌مندان به کنسرت «شهر من بخند» گفت: شور و شوق مردم برای تهیه بلیت کنسرت واقعا ما را به وجد آورده و آینده بسیار خوبی را برای آلبوم «شهر من بخند» تصویر کرده است. ما به احترام حمایت گسترده علاقه‌مندان، تلاش خود را برای تکرار کنسرت‌های پالت در تهران و برگزاری گسترده کنسرت‌ها در شهرهای دیگر به کار بسته‌ایم.

او با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم برای تکرار کنسرت در تالار وحدت اضافه کرد: با همکاری مسوولان تالار وحدت مقرر شده دست کم سه شب دیگر در نیمه اول خردادماه، گروه پالت بر سن این تالار به اجرای برنامه بپردازد.

تهیه‌کننده گروه موسیقی پالت درباره‌ی آخرین وضیعت تولید آلبوم «شهر من بخند» گفت: آلبوم اکنون در مرحله صحافی و بسته‌بندی است و در روزهای پایانی اردیبهشت در مراسمی رونمایی خواهد شد. با توجه به استقبال مردم از کنسرت‌ها، تمهیداتی اندیشده‌ایم که آلبوم همزمان، در گستره‌ی وسیع شبکه توزیع سراسر کشور به‌شکل مطلوبی پخش شود تا همه بتوانند به‌راحتی این آلبوم را تهیه‌ کنند. همچنین با بستن قرداد‌های بین‌المللی، این آلبوم همزمان با انتشار فیزیکی به‌شکل دیجیتالی نیز در پایگاه‌های فروش دیجیتال موسیقی مانند آی‌تیونز و بیب‌تیونز عرضه خواهد شد.»

آلبوم «شهر من بخند» در سال ۱۳۹۳ در استودیو کرگدن زیر نظر رضا فرهادی ضبط شد و مراحل پایانی مسترینگ آن در استودیوی ابی‌رود در لندن انجام شده است.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =