تاکید روحانی بر ضرورت حضور صاحبنظران در امور فرهنگی کشور

رییس جمهوری با تاکید بر این که دولت از امور فرهنگی حمایت می کند، گفت: صاحبان فرهنگ ، مولفان و صاحبنظران باید در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری امور فرهنگی کشور وارد عمل شوند.

به گزارش  ایرنا  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه کتاب محلی است که علاقه مندان در آن حضور می یابند و این قابلیت را دارد که اهالی فرهنگ با تازه های نشر آشنا شوند.

روحانی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب با حمایت دولت انجام می شود و یکی از کارهایی است که نسل جوان با بازدید از آن با امور فرهنگی آشنایی و قرابت بیشتری پیدا می کند.

رییس دولت تدبیر و امید با اظهار امیدواری از این که امسال این نمایشگاه برای مردم خیر و برکت داشته باشد ، خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از غرفه های برگزیده نشر در نمایشگاه بین المللی کتاب داشتیم آثار جدیدی در حوزه ترجمه و نشر وجود داشت و امیدواریم همه آثار موجود در نمایشگاه برای جامعه ما مفید باشد.

بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز با حضور رییس جمهوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جمعی از سفرا و کاردارهای کشورهای خارجی مقیم تهران ، نمایندگان مجلس و ناشران داخلی و خارجی در مصلی امام خمینی(ره) تهران گشایش یافت.

این نمایشگاه با ارایه حدود 500 هزار عنوان کتاب در دو بخش داخلی و خارجی از شانزدهم تا بیست وششم اردیبهشت ماه با شعار «خواندن ، گفت وگو با جهان» میزبان عموم علاقه مندان است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =