ایسنا نوشت:

حسن وارسته - مشاور فیلمنامه سریال «پایتخت 4» - با بیان اینکه کارشان در سری چهارم سخت‌تر شده است، تاکید کرد: در «پایتخت 4» باید از نخ‌نما شدن پرهیز کنیم و در عین حال در قصه‌پردازی‌مان نباید عقب‌گرد داشته باشیم.

این نویسنده تئاتر و تلویزیون که در سری چهارم سریال «پایتخت» به عنوان مشاور فیلمنامه با گروه‌ همکاری دارد خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه دو کار همزمان برای تلویزیون دارم و از طرفی دیگر به خاطر تعهداتی که به سازمان صدا‌و‌سیما داشتم، در سری چهارم «پایتخت» حضور چندان فعالی ندارم و شاید هفته‌ای یک الی دو جلسه در خدمت دوستان باشم؛ چراکه بیشتر به دوستان در بخش قصه‌پردازی مشورت می‌دهم و خودم کامل دست به قلم نیستم.

او اعلام کرد: سریال «پایتخت 4» همچنان در شیرگاه شمال تصویربرداری می‌شود؛ ضمن اینکه نگارش فیلمنامه همزمان توسط خشایار الوند و محسن تنابنده در حال انجام است.

او سپس به پخش ماه رمضانی سریال «پایتخت» اشاره کرد و یادآور شد: کار گروه نویسنده در نگارش این مجموعه به لحاظ افزایش تعداد قسمت‌ها خیلی سخت شده است؛ چراکه دیگر نمی‌توانیم موقعیت‌های قبلی را در قصه تکرار کنیم و باید به دنبال موقعیت‌های بِکر برویم تا نخ‌نما نشویم. در نهایت امیدوارم با تلاش دوستان، «پایتخت 4» نیز همچون سری‌های گذشته موفق شود.

وارسته در پایان صحبت‌هایش درباره اینکه آیا از حضور کاراکتر بیژن - بازیگر نقش پسر بهبود - در قصه اطلاع دارد؟ گفت: فعلا در این زمینه چیزی مشخص نیست؛ چراکه ما بر اساس ضرورت‌های قصه پیش می‌رویم و هنوز به این مساله اشار‌ه‌ای نشده است. اگر هم قرار باشد این اتفاق بیفتد عوامل تولید باید توضیح بدهند.

سریال «پایتخت 4» به کارگردانی سیروس مقدم برای پخش در ماه رمضان در حال ساخت است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نسترن IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    8 64
    یه سریال خوبم که میسازن انقدریک ودوشو میسازن مزشومیبرن حالا این که دیگه شد چهارمی
    • بی نام GB ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
      31 12
      پایتخت تنها سریالیه که مدام بهتر شده یعنی پایتخت 3 بهترین پایتخت بود. من شخصا از پایتخت 1 خوشم نمیومد و نگاهش نمی کردم ولی عوامل این سریال در پایتخت 3 اونقدر بهترکار کردن که من از طرفداران پر وپاقرص پایتخت 3 بودم. در این سریال حس و روح زندگی جاریست و حال آدمو خوب می کنه بر عکس سریالهایی مثل در حاشیه و شمعدونی که در ناکجاآبادن و امکان همزاد پنداری وجود نداره
    • علیرضا RO ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
      11 11
      وقتی بخوای توی یه سریال درد جامعه رو بگی مثل در حاشیه باید ناکجاآباد باشه که به کسی بر نخوره که بر می خوره اما سریالی مثل پایتخت که مشکلات مردم و فقر و نداری رو بخواد بگه که به خود مردم که بر نمی خوره تازه مردم بیشتر می خندند و کسی گیر نمی ده تازه می تونی جای یکی 4 تا بسازی
    • سنا A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
      11 2
      خب میشه بگید اگه مردم دوست داشته باشن و سریال هم کیفیتش حفظ بشه چه اشکالی داره ؟ مثلا اگر روی همون سه قسمت تموم میشد چه لوح افتخاری نصیب شما میشد؟ چه اشکالی داره یه سریال روند صعودی شو حفظ بکنه و تا سری 30 هم بره ؟؟ مگه الان کسی از کلاه قرمزی بدش میاد ؟؟ اتفاقا سال به سال بهتر میشه و درخواست پخش بیشتری هم داره پس الکی روی هوا نظر ندیم . تاکید میکنم اگه سریالی موفق باشه به نظر من باید ادامه پیدا کنه تا زمانی که دیگه مردم نخوان یا کیفیتش کم بشه... به امید سری 50 ام سریال پایتخت ....
  • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    14 74
    بسه دیگه بابا. چه خبره ؟ خفه شدیم اینقدر 1 و 2 و 3 و ...... یه چیز دیگه بسازین خوب.
    • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
      19 2
      چه طور فیلم ها و مجموعه های خارجی تا هفت و هشت هم می روند، همه بَه بَه و چَه چَه می کنند؛ ولی ایرانی هایش به سه که می رسند، همه جبهه می گیرند و اَه اَه می کنند. همیشه مرغ همسایه غاز است.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    23 4
    پایتخت بهترین سریال تلویزیونه و حالا حالاها سریال دیگه ای نمیتونه موفقیتش رو تکرار کنه