۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۲

علیرضا منصوریان ؛ او دلیلی است که تیم نچندان محبوب نفت را به بخت اول قهرمانی لیگ از نگاه مردم بدل شده است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ درحالی که نفت طرفداری در فوتبال ایران ندارد و درحالی که قرعه ای به مراتب سخت تر از تراکتورسازی و سپاهان برای قهرمانی دارد اما این تیم در نظرسنجی برنامه 90 بالاتر از این دو تیم پر طرفدار شهرستانی ایستاد. اتفاقی که حتی برای عاد ل فردوسی پور هم عجیب بود. اما چه دلیلی باعث شد تا نفت اینچنین محبوب مردم باشد؟

دو عامل را می توان در این اتفاق موثر دانست. یکی کری های ذاتی هواداران استقلال و پرسپولیس با هواداران این دو تیم شهرستانی که آنها  را ترغیب به رای دادن به تیم تهرانی بی طرفدار می کند و دیگری نقش حضور علیرضا منصوریان است. کسی که بسیاری از هواداران استقلال رویاهای شان با تیم محبوب شان را در او جست و جو می کنند. کاپیتان شماره 10 آبی ها که حالا در حقیقت تنها امید هواداران استقلال برای آسیایی شدن این تیم در سال آینده است. اینکه استقلال از دو بازی بعدی تیمش 6 امتیاز بگیرد و به امتیاز 54 برسد و آن وقت به عنوان تیم چهارم منتظر بازی فینال جام حذفی بنشیند. جایی که پیروزی نفت برابر ذوب آهن می تواند استقلال بحران زده قلعه نویی را راهی لیگ قهرمانان آسیا کند. در آن صورت بازی فینال جام حذفی بین نفت و ذوب آهن به یک اتفاق عجیب در فوتبال ایران بدل می شود . جایی که بیش از ده ها هزار هوادار استقلال به حمایت تیم نفت می آیند و بار دیگر استادیوم آزادی پر می شود از استقلالی هایی که به عشق کاپیتان محبوب دهه 80 شان به ورزشگاه می آیند . منصوریان که رویای آنهاست برای آینده آبی ها.

قلعه نویی این فصل حتما نیاز به سهمیه آسیایی دارد و باید از دو بازی پیش رویشبا تراکتورسازی و دربی 6 امتیاز بگیرد اما همچنان برای رسیدن به سهمیه آسیا باید چشم امیدش به منصوریان باشد. منصوریانی که این اواخر پیشر فت روز به روزش سبب شده تا پایه های محبوبیت قلعه نویی هر لحظه لرزان تر از قبل باشد اما همیشه احترام مربی سابقش را نگه داشته و سعی کرده از قلعه نویی حمایت کند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =