مجید جلالی گفت که با توجه به وضعیت باشگاه سایپا، اگر بخواهد در این تیم بماند شرایط برای کار کردن سخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجید جلالی كه مهمان تلفنی برنامه نود بود درباره عصبانیتش در لیگ برتر كه این هفته جنجال به پا كرده بود گفت: «من نمی‌خواهم این كار را توجیه كنم. عذرخواهی هم می‌كنم. ولی یك سری اتفاقات بوده كه آستانه تحمل من را پایین آورده. فقط این بازی نبود. نمی دانم چرا از 28 بازی باید اشتباهات داوری در 10 بازی علیه ما باشد.»
او درباره استعفایش از سرمربیگری سایپا گفت: «من دو هفته قبل هم گفتم كه من باشم یا نباشم سایپا در مسیر قهرمانی قرار گرفته. سایپا مسیر خوبی را آمده. البته در استعفای من كه امروز به باشگاه دادم، گفتم در این دو بازی در خدمت شما هستم و بعد از آن نیستم.»
جلالی گفت: «من با مدیرعامل باشگاه صحبت كرده بودم. ایشان برنامه خواستند و من برنامه را به ایشان دادم. منتها به واسطه تجربیاتی كه دارم، چیزهایی كه می‌دیدم، استنباطم این بود كه شرایط كار برای آینده سخت است. حریم كاری من برایم خیلی اهمیت دارد. در تیم‌هایی بوده‌ام كه با آن ها قهرمان هم شده ام. ولی وقتی می‌بینم حریم كاری من رعایت نمی‌شود می‌كشیدم كنار. در باشگاه افرادی هستند كه پیش مدیرعامل حرف‌هایی می‌زنند و ذهن او را بدبین می‌كنند. من ترجیح دادم استعفا بدهم كه باشگاه هر كاری راحت است انجام دهد.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =