مدیر منطقه 1 شهرداری کرج یکی از بهترین اقدامات واحد املاک منطقه را برگزاری کارگروه های مستمر با موضوع تپه اسلام آباد عنوان کرد و گفت: این جلسات نتایج و محصولات ارزشمندی را به همراه داشت که از جمله آنها انعقاد قرارداد با مهندسین مشاور به منظور بازنگری موضعی طرح تفصیلی اسلام آباد بوده است.

به گزارش خبرآنلاین - البرز به نقل از مصطفی خدابین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، با بیان این مطلب اظهار داشت: اسلام آباد یکی از نقاط حساس و در عین حال دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالا در منطقه 1 شهرداری است که این دستگاه خدمات رسان می کوشد اقدامات مقتضی را بنا بر طرح تفصیلی و نیز تعهدی که نسبت به ساکنان این منطقه شهری دارد، صورت دهد.

وی، برپایی جلسات مستمر کارگروه اسلام آباد را به همین منظور ارزیابی کرد و بیان داشت: جلسات مذکور توسط واحد املاک شهرداری منطقه طی سال گذشته انجام گرفته و ادامه می یابد.

خدابین به برخی دستاوردهای برپایی این نشست ها و کارگروه ها پرداخت و اضافه کرد: برگزاری کارگاه های فوق به انعقاد قرارداد با مهندسین مشاور منجر شد تا با بازنگری موضعی در طرح تفصیلی اسلام آباد در طرح تفصیلی، نقاط ضعف و قوت آن را بررسی و اصلاح کنند. همچنین جذب کل اعتبار بافت فرسوده شهری سال 93 و اختصاص آن به تملک املاک واقع در مسیر تعریض خیابان شریعتی از دیگر نتایج این جلسات بوده است.

مدیر منطقه 1 شهرداری کرج، رایزنی و هماهنگی با شرکت آب و فاضلاب استان البرز و در اختیار قرار دادن عرصه ای به مساحت 100 متر مربع به منظور تجهیز و اجرای لوله گذاری را به عنوان بخشی دیگر از این دستاوردها عنوان کرد.

وی یادآور شد: این لوله گذاری در مسیری شش کیلومتری در قالب موجر انتفاع انجام گرفته است.

خدابین ادامه داد: اجرای طرح ورودی خیابان شریعتی اسلام آباد به بلوار 45 متری کاج و نیز آغاز عملیات تعریض خیابان مانی با هدف بهسازی و ارتقای محیطی منطقه انجام خواهد گرفت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =