مناظره صادق زیباکلام و حسین الله کرم در خبرآنلاین/ شما چه سوالی دارید؟

حسین الله کرم و صادق زیباکلام مهمان فردای خبرآنلاین هستند.

به گزارش خبرآنلاين، حسين الله کرم از فعالان سياسي و رئيس کنوني شوراي هماهنگي انصار حزب الله است. همچنين صادق زيباکلام نيز استاد دانشگاه تهران است.

فردا اين دو چهره سياسي در کافه خبر به مناظره درباره سياست هاي دولت و مسايل جاري کشور خواهند پرداخت. شما نيز مي توانيد در اين بحث شرکت کنيد. موضوعات و سوالاتي که دوست داريد از مهمانان اين مناظره پرسيده شود را در بخش نظرهاي اين خبر درج کنيد تا از مهمانان برنامه پرسيده شود.
2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 45
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    از آقای الله کرم لطفا سوال کنید که این دلواپس ها چرا اینقدر عصبانی هستند؟ فقط داد میزنند و ناسزا میگویند و کتک کاری راه میندازند؟ چرا نمیشود با آنها یک گفتگوی منطقی داشت؟
    • بی نام DE ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
      لطفا از الله کرم بپرسید جایگاه قانون در تفکر ایشان چیست و کجاست؟ اگر ایشان و دوستان به قانون توجهی ندارند آیا این حق را برای دیگران هم قاعلند، یا معتقدند کلا مملکت واس ماست؟
  • اسفندیار A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    درود بر صادق زیبا کلام
  • بی نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    21 81
    آقاي زيبا كلام مدام از رفاه غرب مي گويند. آيا اين رفاه بيشتر مربوط به بعد از جنگ جهاني دوم كه مرهون انقلاب صنعتي و توسعه تكنولوژي و البته چپاول منابع اوليه جهان سوم است و خيلي ربطي به ايدولوژي آنها نداره  در زمينه حقوق فردي و اجتماعي هم آنها تنها كاري كه كردند قانون را حاكم كردندصرف نظر از خوب يا بد بودن. آيا ما بايد امروز مشكلاتمان را در قوانين اجرا نشده ايدئولوژيك خودمون ببينيم يا سستي و عدم تلاش در جهت توسعه توناييهاي خودمان در زمينه هايي كه پتانسيل آن را داريم.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    171 6
    از آقای الله کرم بپرسید ما چیکار کنیم دلواپسان دلواپس ما نباشند، به جای ملت تصمیم نگیرند، به شعور ملت توهین نکنند
  • مرتضی IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    97 10
    سلام .لطفاً از آقای الله کرم بپرسید چقدر طرفدار انجام یک همه پرسید از مردم در مورد مساله هسته ای هستید. تا موقعی که از مردم در مورد مسایل کشور نظر سنجی نمی‌شود حاصلی جز شکست و عقب نشینی نداریم .نمونه اش هشت سال جنگ و الان هم هسته ای.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    73 3
    از هر دو بپرسید چه خبر از بابک زنجانی ؟
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    144 4
    و یه خواهش دارم از شما : به اقای اله کرم بگید هر حرفی میزنند از خودشون و طیفشون باشه نه ملت و مردم من ایرانی عاشق خاک و وطن و تاریخم هستم نه فلان کشو ر دوست و بهمان کشور برادر اگه این آقایون کشته و مرده غرب ستیزی و استکبار ستیزی هستند از جیب مبارک خودشون مایع بزارن نه از جیب ملتی که به نون شبش محتاجه خداوند یکبار به من انسان نعمت جوونی رو میده و بس ، پس چرا من متولد 65 باید این همه از سیاست های آقایون تو رنج باشم اونوقت آقایون بچه هاشون با پورشه برن تو دیوار؟؟؟؟ خبر آنلاین اگه منصف باشی چاپش میکنی و می پرسی
  • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    200 8
    از آقاي الله كرم بپرسيد اگر الان زمان حضرت علي بود و حضرت علي زمامدار جامعه ما بود از بي حجابي بيشتر عصباني بود يا از افرادي كه با مدرك جعلي دارند درمناصب دولتي از بيت المال پول مي گيرند . آيا اگر الان حضرت علي زنده بود تازيانه بر سر بي حجاب مي كوبيد يا كساني كه نان مردم را به بهانه دين داري و دفاع از اسلام آجر ميكنند و باعث ميشند زنان از بالاي پل ها خود را به زمين انداخته و خود كشي كنند آز ايشان بپرسيد اگر حضرت علي بود شما كجاي حكومت علي بوديد گمان نميكنيد جزءخوارج بوديد
  • کيوان A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    17 49
    برخورد دولت فعلی با برادرتان سعید زیباکلام را چگونه ارزیابی می‌کنید و آیا موافق این‌گونه فضای هستید؟
  • بینام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    199 3
    اقای الله کرم مقاطع تجصیلی را چگونه ودر کدام دانشگاه گرفته اند
  • بهرام A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    28 0
    از آقای الله کرم بپرسید چرا هر امری در جامعه که بر خلاف میل آنهاست تبدیل میشود به ضد مصالح اسلام و نظام مگر ایشان و دوستانشان قوانین اسلام را نوشته اند که هرچه آنها بگویند درست است
  • ژاله IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    25 1
    از آقای الله‌کرم بپرسید: چه شد که در دولت عدالت‌محور رکورد اختلاس شکسته شد؟ 700 میلیارد دلار درآمد نفت در دولت قبل کجا و چگونه هزینه شد؟
  • محمد RO ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    15 0
    از آقاي الله كرم پنج حركت مثبت دولت جناب آقاي روحاني و پنج حركت منفي دولت احمدي نژاد را بپرسيد.
  • داود A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    4 22
    از آقای زیبا کلام بپرسید در چه موردی مناظره نمی کنند؟ مناظره کردن شغل است ؟ درآمدش چطوره؟
  • habiballah A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    19 0
    سلام آیا ممکن نیست مناظزه رو به صورت اینترنتی پخش زنده کنید؟ من میخوام این مناظره رو ببینم یا حداقل صوتیش رو در سایتتون قرار بدید. تشکر
  • مهاجر RO ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    28 2
    خبر انلاین یک بار هم جرئت کن کامنت منومنتشر کن از آقای ا...کرم بپرسید اسید پاشی اصفهان کار نیروهای شما بود؟ اگر نبود نظرتون راجع به اسید پاشی و اینگونه موارد چیست؟
  • عارف IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    8 0
    سلام اساتید مخترم ایا جنگ های منطقه ای به معنای وحود توطه برای منطقه نیست؟؟ راهکار ایران برای برون رفت ازاین خطرات جه جیزی میتواند باشد؟؟
  • کمیل 98 A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    4 22
    با سلام از برادر الله کرم بپرسید که هنوز اثری از عکس شهدابر درودیوار شهرها باقی است برای یاد شهداوبرخورد با بی حجابی چه باید کرد
  • حاجی IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    22 0
    آقای الله کرم به گویید چندماه جبهه بودن ودر کدام عملیات بودن..
  • بی نام A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    3 45
    اقای زیبا کلام از این همه دلبستگی به غرب و گریز از افتخارات کشورمان دست بردار افکار غرب زده شما پایمال کننده خون شهدا است
  • بی نام A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    14 11
    آیا همه دعواهای شما فیلمه؟؟ چرا فقط زیباکلام میتونه همچین حرفهایی بزنه و اتفاقی هم براش نیفته؟
  • ارین EU ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    31 1
    از اقای الله کرم سوال داشتم : نظر ایشون در باره اجرای رفراندم در باره مسایل مهم کشور به پیشنهاد دولت جیست؟
  • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    27 0
    از آقای الله کرم بپرسید آیا با هزینه ای که ما برای هسته ای دادیم نمی شد آموزش و پرورش کشور رو شخم زد و از اول ساخت که به این اوضاع فلاک بار نباشه؟با هزینه ای که برای هسته ای دادیم نمیشد وضعیت بهداشت و درمان رو متحول کرد که یکی مثل مادر من بعد از 30 سال حق بیمه دادن به جای سی سی یو تو بخش داخلی جون نده؟بپرسید فرض کنید ما هسته ای هم شدیم همه دنیا هم پذیرفتند آخه کدوم بخش کشورمون به اندازه هسته ای رشد یافتس؟این توسعه کاریکاتوری نیست؟ژاپن اگه هسته ای داره اون وضع آموزش و پرورششونه اون هم بقیه زمینه های تکنولوژیشون.
  • حمید رضا IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    15 0
    لطفا از اقای الله کرم بپرسید که چرا ایشان و همفکرانشون فقط ایراد میگیرن و دادو بیداد میکنن.چرا هیچ موقعه راه حل ارایه نمیدن.ایشون لطف کنن بفرمایند راه حل ایشون و همفکرانشون برای برون رفت از تحریمها و همچنین ادامه دادن فعالیتهای هسته ای به گونه ای که خودشان مد نظر دارن چیست.لطف کنن ایشون فقط شعار ندهند مثل زمان اقای احمدی نژاد که کلا کشور بد جوری تاوان این شعارها را داد.راه حل عملی و قابل اجرا. در ضمن اگر راه حلی ندارن لطفا ساکت شوند تا تیم دولت جدید راه درست را ادامه دهند
  • بی نام A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    7 0
    از هر دو میهمان گرامیتان سؤال دارم که تا چه حد فعالّیّت های سیاسی اجتماعی خویش را مفید و مؤثّر در بلند مدت در سطح جامعه ی ایران می دانند؟ آیا می توانند مصداق روشنی را از اثربخشی بلندمدت چند دهه فعالیت های خود بیان کنند؟
  • سید A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    8 0
    از اقای الله کرم بپرسید که درسته که باید از حقوق مسلم خودمون دفاع کنیم اما بین یک توافق برد برد و بیچارگی ملت کدام را انتخاب کنیم آیا ما به عنوان یک حکومت اسلامی در قبال دختری که شب ها به علت گرسنگی اشغال جمع میکنه توصیه میکنم کلیپ عیرت شیرین رو ببینید مسئول نیستیم آیا حضرت علیع یکی از اولویت هاش تقسیم عادلانه بیت المال بین مردم نبود.اقا درسته از حقوقمون دفاع میکنیم اما ایا برای این کار برنامه ریزی شده است لطفا راه حل پیشنهاد کنید که در مقابل دفاع چه تدابیری اندیشیده شده است اگر میگویید اقتصاد مقاومتی من از شما میپرسم ایا اقتصاد مقاومتی در کوتاه مدت جواب میدهد به طور حتم اقتصاد مقاومتی خوب است اما نه در کوتاه مدت بلکه در بلند مدت .بقیه راه حل ها چیند جواب دهید لطفا؟
  • آشنا A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    26 1
    از آقای الله کرم بپرسید چرا در دوران احمدی نژاد با آنهمه انحراف از مسیر ولایت سکوت کردند و هنوز هم در این رابطه ساکتند
  • جلال IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    27 1
    از آقای الله کرم بپرسید: وقتی اعتقادات شخصی خود را به مردم منتسب میکنند منظورشان کدام مردم است؟ آیا مخالفان ایشان هم مردم به حساب می آیند؟
  • بی نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    3 9
    من هم با آقای زیبا کلام موافقم بسیاری از عناصر لوزان به قبل باز می گرده کسانی که با ادعای تقلب دولت جمهوری اسلامی وجهه بین المللی نظام رو تخریب و وزن اون رو پایین آوردن آون آقا زاده هایی که به واسطه رابطین خودشون در لندن به خاطر دشمنی با دولت وقت ،چیشنهاد تحریم دولت و بانکهای ایرانی رو به وزارت خزانه داری امریکا دادند که باعث شد یک دفعه بعد از 8 سال ثبات در قیمت دلار ،قیمت دلار به 4 برابر برسه و فضا برای تبلغات جناح آقا زاده ها باز بشه الله کرم یک فرد از طبقه عامه است و زیبا کلام یک فرد آکادمیک این مناظره از پیش به قصد مغلوب کردن الله کرم تدارک دیده شده
  • بی نام A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    9 0
    از حضرات پرسش بفرمایید چه تعریقی از مصادیق فساد دارند؟ بطور مثال زمانی که بدواٌ از هریک سؤال می شد فساد چیست بلافاصله چه چیزی به ذهنشان متبادر می شود ؟ و در نهایت بپرسید سنجه و معیار عقلی هرکدام در تعریف مصادیق فساد به نظر خودشان چقدر با دنیای واقعی انسانها انطباق دارد؟
  • رامين A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    13 0
    لطفاً از دو استاد برجسته سوال بفرماييد مختصراً تفاوتها و شباهتهاى دوران حكومت جناب احمدى نژاد و دوران حضرت اميرالمومنين را مقايسه نمايند .
  • ایمان A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    30 1
    از آقای الله کرم بپرسید آمریکا ستیزی باید اصل باشه یا منافع ملی ؟ نظرشون در مورد تحریم های کاغذ پاره و قطعنامه دان چیه؟
  • بینام GB ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    30 0
    از آقای دکتر الله کرم سوال کنید لطفا 1. حاضرید یک انتخابات عمومی و گسترده در مورد افکار امثال شما انجام شود ؟ 2. آیا فکر میکنید صلاح کشور و انقلاب را شما و حزب شما میداند یا اکثریت مردم ؟
  • هموطن A1 ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    19 0
    از آقای الله کرم میخواستم بپرسم آیاایشون ضدولایت فقیه هستند؟ اگر نیستند پس چگونه اینهمه فعالیت و تظاهرات برضد آیت الله هاشمی که منصوب رهبری برریاست مجمع تشخیص نصلحت نظام هستند میکنند؟یعنی نظر رهبری رو قبول ندارند که ایت الله هاشمی میتونن مصلحت نظام روتشخیص بدن؟ ومهمتر ازهمه نظرشون در مورد اینکه جریان سیاسی ایشون تمام بزرگان انقلاب وخانوادهاشون رو ضد انقلاب میدونن چیه؟نظیر تمامی روسای جمهور ونخست وزیران وروسای مجالس ونایب روسای مجالس تا قبل از سال 84 وروسای قوه قضاییه دادستانهای کل کشور وشورای عالی قضایی تا قبل از فوت امام...حضرات ایات بهشتی،مطهری،اردبیلی،موسوی خویینی ها،بیات زنجانی،یوسف وحسن صانعی،کروبی،موسوی تبریزی،ناطق نوری،تمام شاگردان امام،موسوی،شهیدرجایی،بازرگان،محمد خاتمی الی اخر
  • بی نام CN ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    20 0
    جناب الله کرم سوال شود چرا در زمینه تورم فساد اداری و اعتیاد و بیکاری جزو شاگرد اولها هستیم ایا هیچگاه فکر کرده اید که دیگر زمان شعار گذشته و نیاز به تعقل و عمل بر اساس الگوهای جهانی داریم لطفا در جواب از کلمه دشمن و استکبار و توطئه و فتنه استفاده نکنید
  • مومني IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    15 0
    از برادر بزگوار الله كرم سئوال شود آيا اين رفتار تند برخي از برداران انصارالله باعث دين گريزي و دور شدن جوانان از اسلام ناب محمدي نمي شود اسلام دين اخوت ودوستي است آيا از رفتار، كفتار ،سنت حسنه حضرت محمد ص و امير مومنان علي ع با جبه مقابل اينگونه بود يا اينكه با رفتار و گفتار مخالف در مقابل پيامبر وعلي شرمنده مي شد
  • سينا A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    5 8
    لطفا از آقاي زيباکلام بپرسيد اگر برميگشتيد به زمان انقلاب آيا هنوز هم انقلاب ميکرديد؟ خواهشا اينو بپرسيد اآيا ايشون خودشون رو ليبرال ميدونند اگر اينطوره آيا ميشه هم ليبرال بود هم به نظام اسلامي اعتقاد داست ضمنا از ايشون بپرسيد شما که هرآنچه در مناظراتتون بيان ميکنيد خلاف اصول و ذات جمهوري اسلامي هست پس چرا هنوز سنگ توافق هسته اي رو به سينه ميزنيد و اساسا چرا هنوز به نظام اعتقاد داريد؟ ميدونم سوالات من رو نميپرسيد ولي واقعا اين سوالات به نظر من تبيين کننده نظرات متناقض ايشون هست خواهشا سوالات من رو از ايشون بپرسيد
  • بی نام A1 ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    3 25
    آقای زیبا کلام چند تا سوال داشتم؟ 1 چرا سایت شما آیکون ارتباط با ما را میزنی صفحه سایت قطع می شود؟ 2دلایل به رسمیت شناختن رژیم منحوس اسراییل از نظر شما چیست؟ 3در مورد نامه شما به آقای مکارم 1 اشاعه فحشا در ميان مردم، گناهي بزرگ و در پي دارنده عذابي دردناک در دنيا و آخرت إنّ الذين يحبّون أن تشيع الفـحشة في الذين ءامنوا لهم عذاب أليم في الدنيا و الأخرة «فاحشة» به هر عمل و سخن بسيار زشت گفته مي شود و اين واژه کنايه از گناه زنا و فساد جنسي است. عبارت «أن تشيع الفاحشة» نيز به دو گونه قابل معنا و تفسير کردن است: 1ـ اشاعه فحشا و رواج گناهان جنسي. 2 رواج و پخش اخبار مربوط به فحشا و روابط جنسي ديگران، که در اين صورت کلمه اي در تقدير است; يعني، «أن تشيع خبر الفاحشة».
  • بی نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    24 1
    لطفا فیلم مناظره را در سایت قراردهید.
  • بی نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    4 25
    ته حرف های زیبا کلام حمایت از اسرائیل اساس ایدودولوژی زیبا کلام منفعت طلبی برای کشور و ایدوئولوژی الله کرم استکبار ستیزیه نمیشه بین این تفکر ها برنده رو معلوم کرد
  • مجتبی ازارومیه A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    34 1
    ازآقای اله کرم پرسیده شودبا توجه به اینکه مشاغل کلیدی وحساس دردست اصولگریان می باشد نظرایشان درخصوص درصدمیزان طرفداران آنان دربین کل مردم چقدرمی باشد؟دراین خصوص ارزیابی داشته باشند.
  • بی نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    37 0
    آقای الله کرم در خصوص تحرکات انصار حزب الله به خصوص در دولت 8 ساله اصلاحات برای یکبار هم که شده پاسخگو بوده و شفاف سازی نمایند که این گروه با چه مجوزی به تجمعات و مردم عادی به صورت سازماندهی شده و با انواع سلاح سرد و گاها گرم حمله میکردند و البته به هیچ دادگاهی هم نرفتند و نمیروند
  • ملت ایران IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    8 29
    آقای زیبا کلام چرا این تورم روز به روز بیشتر می شود و همش میگن همه چی ارزون شده
  • بی نام A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    بنده همون برادر شهيدي هستم كه كامنتش رو منتشر نكرديد . خواستم تشكر كنم بابت شجاعتتون