استاندار البرز در شورای اداری تأکید کرد: با مدیرانی که پاسخگو نیستند، برخورد جدی می شود

نماینده عالی دولت در استان پاسخگویی را وظیفه اصلی مدیران دانست و تصریح کرد: بدون اغماض با مدیرانی که پاسخگوی مردم نیستند، باید برخورد شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،"سیدحمیدطهایی" در نشست شورای مدیران استانداری، که معاونان و مدیران استانداری نیز حضور داشتند،با بیان این مطلب گفت: "استان البرز که در مقایسه با سایر استانها، استانی تازه تأسیس محسوب می شود، در بسیاری از حوزه ها با مشکلاتی مواجه است که یکی از آن موارد نیز ساز و کارهای مدیریتی است."
وی با اشاره به انتقادهایی مبنی بر عدم پاسخگویی مدیران نسبت به مواردی که از آنها پیگیری می شود، اضافه کرد: " پاسخگویی مدیران باید از استانداری آغاز شود و اگر برخورد جدی با مدیران صورت گیرد دیگر شاهد عدم پاسخگویی نخواهیم بود.
استاندار البرز در ادامه "پیگیری" را اصلی مهم در تحقق وعده های مسئولان دانست و تصریح کرد: از این پس مسئولان هر وعده ای که می دهند باید برای محقق شدن آن بازه زمانی تعیین کنند.
وی افزود: بر این اساس در جلساتی که تشکیل می شود نیز مصوبات باید قید زمان داشته باشد و نشست ها به وعده های بدون خروجی محدود نشود.
طهایی به مدیران استان هشدار داد: اگر رویه خنثی در برنامه ها ادامه داشته باشد، مدیران جایگزین انتخاب می شوند.
جلسه شورای مدیران استانداری بیش از سه ساعت به طول انجامید و با موضوعات مهمی ادامه پیدا کرد که محوریت آن را نیز برنامه ریزی برای سفر پیش روی رئیس جمهور تشکیل می داد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =