امید لطف پور یک قول می دهد:«در مسابقات فینا تراپی تمام تلاشم را می کنم که کم گل بخورم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امید خودش امید است برای تیم ملی واترپلوی ایران.فارغ از کار تیمی و اینکه همه بازیکنان در یک مسابقه تیمی نقش دارند اما باید گفت که وظیفه امید یک سروگردن بالاتر از بقیه است.اگر او گل نخورد یا کمتر گل بخورد می توان امیدوار بود که ایران در تهران جام قهرمانی مسابقات فینا تراپی را بالای سرش ببرد.

وضعیت واترپلو این روزها چطور است؟با هر کدام از بچه ها که حرف می زنیم همه از قهرمانی می گویند.

به نظرم تا امروز به مرز آمادگی 80 یا 90 درصد رسیده ایم.خدا را شکر وضعیت خودم که خوب است و از شرایط خودم راضی هستم.تمرینات کمی سبک شده و بیشتر استراحت می کنیم.

بچه ها در مصاحبه های اخیر خودشان گلایه های زیادی می کردند و ...

ببینید بچه ها حق دارند که گلایه می کنند.ما چیز زیادی نمی خواهیم،فقط خواسته مان از مسئولان این است که توجه بیشتری به ما کنند.بنده خدا رضوانی تنهایی به آب زده و دارد تمام تلاشش را می کند تا این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شو.بنده خدا رضوانی دستانش بسته است.من هم به نمایندگی از بچه ها یک بار دیگر درخواست می کنم که همه کمک کنند تا این مسابقات به نحو احسن برگزار شود.

درباره قهرمان شدن حرف نزدی؟فکر می کنی ایران بتواند به این عنوان برسد؟

ما اصلا به سختی ها فکر نمی کنیم.باید صددرصد قهرمان شویم.همه بچه ها به یک انسجام رسیده اند و قرار نیست به هیچ تیمی باج بدهیم.

قبول داری که وظیفه تو نسبت به بقیه بازیکنان خیلی سنگین تر است؟

همه بچه ها به یک اندازه زحمت می کشند اما من هم تمام تلاش خودم را می کنم تا کمتر گل بخورم.هدف من هم مثل بقیه بچه ها رسیدن به قهرمانی است.ما تلاش زیادی کرده ایم.از تعطیلات نوروز خودمان زدیم و سختی های زیادی را تحمل کرده ایم.من خودم بیست روز است که فرزندم به دنیا آمده و دلتنگ او هستم.به همین دلیل فقط قهرمانی در این مسابقات من را راضی می کند.می خواهیم پرچم ایران را در کشور خودمان بالا ببریم و اجازه ندهیم کاپ قهرمانی از کشور خارج شود.

اگر قرار باشد خودت را با گلرهای معروف جهان مقایسه کنی ...

اصلا نمی شود.ما هنوز به آن سطح نرسیده ایم که بخواهیم این قیاس را انجام بدهیم.

با گلرهای فوتبال چطور؟

این هم فرق می کند.ما اگر خودمان هم بخواهیم دیگر نمی توانیم فوتبال بازی کنیم.چون بالا تنه ما قویتر از پایین تنه مان است.اما من اگر بنا به قیاس باشد می گویم علیرضا حقیقی ایرانم!علیرضا دوست نزدیک من است و از راهنمایی با او همکلاس بودم.

هیچ وقت تو را دعوت نکرد تا به سمت فوتبال بروی؟

نه،چون خودم هم علاقه ای نشان ندادم.من واترپلو را بیشتر دوست دارم.

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =