ظاهرا مشکل ممنوع الخروجی کارلوس کروش به این زودی ها حل نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود، وقتی با سوالی درباره دخالت دولت برای حفظ کروش روبرو شد، به خبرنگاران گفت: «اینطور نیست. فدراسیون ها اختیار تام دارند. ما هم تنها کار نظارت را انجام می دهیم. دولت هیچوقت در موضوع کروش دخالت نکرد و این فدراسیون بود که او را نگه داشت. ماندن کروش با کمک وزات ورزش و درخواست فدراسیون قطعی شد.» او شایعه اختلافات فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش را هم رد کرد: «هیچ تقابلی بین ما وجود ندارد.»

سجادی خبر داد که احتمالا پرداخت مالیات کروش با مشکلاتی روبرو خواهد شد: «در قرارداد او آمده است که باید مالیاتش را می‌دادند که فکر می‌کنم مشکلاتی در این زمینه ایجاد شود که به ما هم ارتباطی ندارد و ما فقط خواستیم تا کارها تسهیل شود. بر همین اساس با توجه به دستور وزیر ورزش پرداخت روتین فدراسیون فوتبال را جلو انداختیم تا با این کمک بتوانند مشکلشان را حل کنند.»
معاون وزیر ورزش در ادامه درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون ها توضیح داد: «با درخواست فدراسیون ها و سازمان بازرسی و مراجع ذی صلاح شروع شد. ابتدای سال 92 دوباره این کار احیا شد ولی بازهم مسکوت ماند. حین انتخابات فدراسیون‌ها به مواردی مبهم و مواردی مسکوت برخوریم. در 10 شهریور 93 اساسنامه و بخشنامه را برای تمام فراسیون ها و کمیته ملی المپیک ارسال کردیم تا نظرات خود را بیان کنند. نظرات جمع شد و کارگروهی از کارشناسان و خبرگان تشکیل شد.»
او ادامه داد: «این پیش نویس در حال بررسی است و چیزی قابل استناد نیست. برخی‌ها گمانه زنی میکنند که این هم درست نیست. مطمئن باشید این اساسنامه با فدراسیون‌‎های بین المللی و مراجع داخلی چک خواهد شد تا مشکلی بوجود نیاید.»
سجادی در ادامه توضیح داد:«برکناری روسای فدراسیون‌ها بر اساس اساسنامه فعلی است که این حق را به وزیر داده که ما این را در ویرایش اساسنامه برداشته‌ایم. با این برکناری ها مشکلی پیش نمی‌آید و سازمان‌های بین‌المللی در این زمینه‌ها ورود نمی‌کنند.»
سجادی در واکنش به بیانیه فدراسیون کشتی علیه پیش نویس اساسنامه گفت: «بین وزارت ورزش و کشتی تقابلی وجود ندارد، مگر می شود خودمان برای خودمان مشکل ایجاد کنیم؟ منم خبر بیانیه کشتی را در مورد اساسنامه شنیدم. فدراسیون حتما بیانیه را برای ما هم ارسال می کند. ما هم به مسایل بین المللی آگاه هستیم.»
او درباره پرداخت پاداش های تیم های موفق هم گفت: «پرداخت پاداش والیبالیست‌ها روز گذشته در کمیسیون مربوطه در دولت بررسی شده است و پرداخت محرز است ولی درحال بررسی درخصوص نحوه پرداخت هستند.»
معاون وزیر درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس هم گفت: «ما فقط اهلیت هیات مدیره‌های سرخابی ها را بررسی می‌کنیم. موضوع خصوصی‌سازی این دو باشگاه زیر نظر سازمان خصوصی سازی است و هر سوالی باشد آنها باید پاسخ دهند.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    7 4
    میشه اینقدر حاشیه برای تیم درست نکنید،البته هدفتون اینه که یک موتور گازی روی نیمکت بنشانید که اون هم دیگه تو لیگ نتیجه نمی گیره
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    1 1
    ببخشید وقتی شما ضامن کیروش شدید شما مسئولید و کیروش دیگه ممنوع خروج نیست