۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۵

مجید جلالی به شدت از علیرضا فعانی شاکی است و می گوید او با تیمش خصومت شخصی دارد اما این داور که اجازه مصاحبه ندارد ، چنین اتهامی را رد می کند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ اتفاقات این فصل باعث شده تا مجید جلالی نسبت به داوری های علیرضا فغانی برای تیمش مشکوک باشد. او که در بازی استقلال و سایپا تصمیم اشتباه بزرگ فغانی در تشخیص خطای امیرحسین صادقی روی ابراهیم شکوری را دیده و با این اشتباه 3 امتیاز شیرین از دستش پرید حالا و بعد از بازی تیمش با راه آهن که از زمین از سوی این داور اخراج شده می گوید حسش این است که فغانی با او خصومت شخصی دارد.

فغانی که حالا بهترین داور آسیاست و تنها وزنه داوری ایران محسوب می شود این روزها با همان هجمه ای روبرو است که پیش از او داوران بزرگی چون مرادی ، مظفری زاده و ترکی را زمین زد. انتظارات از او بالاست و هر اشتباه کوچکش چندین برابر دیده می شود. فشار هفته های پایانی لیگ هم سبب شده تا مربی بزرگ و همیشه آرامی چون مجید جلالی نسبت به او حساس شود.

فغانی که همین حالا در استرالیاست تا در لیگ قهرمانان آسیا سوت بزند ، اما آیا می تواند با جلالی خصومت شخصی داشته باشد؟ این داور قاطع و کمی خشن اسلامشهری پیشتر هم با چنین اتهامی از سوی هواداران فرهاد مجیدی روبرو بود اما سرانجام مشخص شد ، مجیدی در پروازهایش برای مهار توپ از ضربه آرنج استفاده می کرده و بسیاری از خطاهای فغانی درباره او درست بوده  اند.

فغانی اما وقتی درباره مجید جلالی با این سئوال روبرو می شود، می گوید:«شما می دانید که ما داورها حق مصاحبه نداریم و تنها می توانم به شما بگویم به عنوان یک مربی پیشکسوت و با اخلاق برایش احترام قائلم و برایم محترم هستند .»

او درباره داوری هایش نمی تواند حرف بزند اما بارها پیش از این گفته او هم مثل هر انسان دیگری ممکن است خطا کند و البته مجید جلالی هم می داند که اشتباه داوری همیشه هست و آن روز احتمالا از سر عصبانیت از دست فغانی دلخور شده.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =