۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه پرسپولیسی‌ها فقط یک هدف دارند و آن هم شکست بنیادکار است.

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین عصر امروز (یکشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شکست پیکان ما را به آینده بسیار خوشبین کرد و جو بسیار مثبتی را برای تیم به وجود آورد.
وی ادامه داد: قبل از بازی با بنیادکار بهترین اتفاقی که می‌توانست رخ دهد همین حالتی است که در آن قرار داریم و امیدوارم با کمک هواداران بتوانیم روز چهارشنبه برد دیگری را به دست آوریم. همه ما پرسپولیسی‌ها در حال حاضر یک هدف داریم و آن هم شکست بنیادکار است.
سرمربی پرسپولیس با تاکید بر اینکه امیدوار است هواداران این تیم مثل بازی با النصر حضور پرشوری در ورزشگاه آزادی داشته باشند، یادآور شد: در بازی با النصر تماشاگران کار خودشان را انجام بدهند و بازیکنان هم با جنگندگی و یکدلی در زمین پیروزی بزرگی را رقم زدند. امیدوارم روز چهارشنبه نیز این اتفاق در بازی با بنیادکار تکرار شود.
برانکو درباره تمرین ضربات ایستگاهی شاگردانش در تمرین امروز سرخپوشان توضیح داد: ضربات ایستگاهی یکی از تاکتیک‌های مهم تیم ما برای رسیدن به گل است و ما بارها و بارها در تمرینات این تاکتیک‌ها را مرور می‌کنیم.
وی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش نیز گفت: وضعیت علی‌عسکر بهتر شده و فردا از او یک تست خواهیم گرفت تا مشخص شود که می‌تواند در بازی با بنیادکار به میدان رود یا نه. محسن بنگر نیز فردا از پایش عکس خواهد گرفت و او شانس کمی دارد تا بتواند در دیدار آخر ما در لیگ به میدان رود، البته باید تاسف خورد در این بازی‌های حساسی که پیش رو داریم نمی‌توانیم از مدافع با تجربه و باکیفیت‌مان استفاده کنیم.
سرمربی پرسپولیس درباره تیم بنیادکار نیز خاطرنشان کرد: من 3 مسابقه این تیم مقابل لخویا، النصر و تیم خودمان را دیده‌ام و به اعتقاد من آنها تیمی هستند که به سختی شکست می‌خورند و در تمام بازی‌هایی که باخته‌اند در فاصله بسیار نزدیک بوده است، حتی النصر در بازی با آخر خود مقابل بنیادکار به سختی توانست برنده از میدان خارج شود و ما قطعا بازی سختی مقابل بنیادکار خواهیم داشت.
برانکو در ادامه یادآور شد: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم چرا که حریف آسانی در بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد. سایپا، پیکان و بنیادکار همه از حریفان سرسخت هستند که باید با تمام قوا باید مقابل آنها ظاهر شد و کمترین اشتباه را داشت.
وی در خاتمه در پاسخ به این سوال که درباره دربی پیش‌ رو چه نظری دارد، گفت: در حال حاضر تمام تمرکز روی بازی با بنیادکار است و در مورد دربی در زمانش صحبت خواهیم کرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =