تسنیم نوشت:

منابع امنیتی عراقی از هلاکت طراح یورش ماه گذشته به پالایشگاه بیجی در استان صلاح الدین خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه السومریه، برخی منابع عراقی از هلاکت ابو ابراهیم چچنی یکی از سرکرده های داعش در نزدیکی پالایشگاه بیجی در شمال استان صلاح الدین عراق خبر دادند.وی مسئول یورش های اخیر داعش به پالایشگاه بیجی واقع در 180 کلیومتری بغداد بوده است.


منابع امنیتی اعلام کردند: نیروهای امینتی طی دو روز گذشته بیش از 10 تروریست که در میان آنها ابو ابراهیم چچنی نیز مشاهده می شوند به هلاکت رسیده اند. در این عملیات نیروهای امنیتی عراق به ادواتی که تروریست ها برای ایجاد خاکریز از آن استفاده می کردند دست یافتند.همچنین نیروهای امنیتی به کارخانه ساخت بمب و خودرو های بمب گذاری شده در عملیات امنیتی در مناطق الطین، القادسیه، الضباط و العوجه دست یافتند.
11 کشته و 42 زخمی آمار انفجار خودرو بمب گذاری شده روز گذشته بغداد
منابع وابسته به پلیس عراق اعلام کردند: بر اثر انفجار خودرو بمب گذاری شده روز گذشته در منطقه الکراده در مرکز بغداد، 11 نفر کشته و 42 نفر دیگر زخمی شدند.
یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق از هلاکت چهار تروریست داعشی در نزدیکی منطقه الفتحه در شمال تکریت خبر داد و افزود: نیروهای امنیتی به علت بمب و مین های زیاد به کُندی در این منطقه حرکت می کنند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =