دولت تصمیم گرفته پیشنهاد هر سه متقاضی خرید پرسپولیس را بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چهارشنبه گذشته مزایده باشگاه پرسپولیس برگزار شد كه سه نفر متقاضی خرید این باشگاه شدند. اما علی معظمی‌نیا یكی از متقاضیان كه دیر به جلسه رسید و مدعی بود 300 میلیارد تومان برای خرید پرسپولیس می‌پردازد، به دلیل تاخیر در حضور در جلسه از جمع متقاضیان خرید كنار گذاشته شد.
اما حالا دولت تصمیم گرفته پیشنهاد این شخص را هم بررسی كند تا در صورت واقعی بودن این پیشنهاد، او را دوباره وارد مزایده كنند. فردا وزرای ورزش، اقتصاد و دادگستری جلسه‌ای دارند و در این جلسه در این خصوص تصمیم می‌گیرند.
از طرفی جوی كه اطرافیان هدایتی علیه شركت بهنام پیشرو كیش راه انداخته بودند توسط دولت پذیرفته نشده و قرار است صلاحیت این شركت و مالكان آن برای شركت در مزایده بررسی شود. گرچه امكان اینكه صلاحیت هر دو شركت بهنام پیشرو كیش و استیل آذین ایرانیان رد شود، كم نیست. با این حساب حسین هدایتی كه از طریق اطرافیانش خودش را مالك پرسپولیس معرفی می‌كند، برای در اختیار گرفتن مالكیت این باشگاه كار سختی دارد و باید با دو حریف، رقابت كند؛ رقبایی كه هر دو آن‌ها پیشنهادهای مالی بهتری برای خرید پرسپولیس ارائه كرده‌اند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =