گروه تروریستی داعش روز پنجشنبه ویدئویی را منتشر کرد که بنا به اعلام این گروه، سربریدن ۴ سرباز یمن و تیراندازی به ۱۰ نفر دیگر را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ابنا، براساس این گزارش، گروه تروریستی داعش در یمن پیش از این مسئولیت حملاتی را پذیرفته و فیلمی اینترنتی را در مورد تمرینات نظامی خود منتشر ساخته بود اما این نخستین بار است که در ویدئویی که به شاخه این گروه در استان شبوع نسبت داده شده، قتل و کشتار به نمایش گذاشته است.

گروه تکفیری داعش که در یک فایل ویدئویی از تشکیل «ولایت صنعاء» خبر داده بود سربازان ارتش یمن را در منطقه‌ای که آن را «ولایت شبوه» نامیده ذبح و اعدام کرد.

داعش ضمن درخواست از اهل تسنن برای بسیج شدن علیه «رافضی‌ها» (شیعیان) خطاب به مردم یمن می‌گوید: «با سربریدن به سراغ شما آمده‌ایم،‌ای اهل تسنن! تا کی می‌خواهید در یاری رساندن به برادرانتان سستی کنید؟!!»

در این فیلم مشخص نشده است که این قتل‌ها چه موقع انجام شده اما پیش از اعدام، این مردان در مقابل دوربین حاضر شده و گفتند که سربازان تیپ دو سواره نظام ارتش یمن هستند.

گزارش‌های مطبوعاتی محلی حکایت از آن دارند که ۱۴ سرباز این واحد در اواسط ماه آوریل قتل عام شده‌اند.

این ویدئو که شب هنگام ضبط شده، نشان می‌دهد که این سربازان که جوان هستند روی زمین زانو زده و عناصر تروریستی داعش که نقاب به چهره زده‌اند پشت سر آن‌ها قرار دارند.

در ادامه جلادان داعش اقدام به ذبح ۴ نفر از آنان می‌کنند و بلافاصله ۱۰ نفر دیگر را به ضرب مستقیم گلوله به شهادت می‌رسانند.

در فیلم جنازه‌های چهار نفر که سرهای بریده‌شان روی سینه‌هایشان قرار گرفته بود به تصویر کشیده شده و متعاقباً مردان دیگری نشان داده شدند که از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته بودند.

5252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    به اميد روزى كه اين ريشه هاى فساد و ظلم را با توكل به خدا از زمين محو كنيم
    • علی IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
      عجب صبری داره خدا ؟ پروردگارا ایمان ما به وحدانیت و یگانگیت رو با تداوم حیات این متوحشین به آزمون نکش. به دادشان و به دادمان برس
    • محسن IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
      72 5
      من نمیدونم خدایی اینهایی که منفی میدن چه هدفی میدن از خون ریزی خوششون میآد از ذبح کردن انسان مسرور میشن چشونه ؟بعضیها عجب انسان نماهایی هستند
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    126 9
    خود زنی از این بالاتر برای عربستان تصور نمیرفت با توجه به جنایات اخیر ال سعود شیعیان یمن که تشنه به خون ال سعود بودند اکنون اهل تسنن نیز بجهت جنایاتشان چنان یمنیهای سنی و شیعه را متحد کند که خوابش را هم نمیدیدند.
  • ارش ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    خوب ديگه معلومه كه عربستان از داعش حمايت ميكنه هيج كشوري هم صدااش در نمياد امريكا هم كه سرشو كرده زير برف
  • بی نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    61 5
    حالا دیگر دست سعودیها در ساخت داعش رو شد چرا داعش فقط با مخالفان سعودیها میجنگد و معمای پولهای آنها چیست
  • محسن A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
    45 8
    این 6 7 نفری که نظر منفی میدن داعشی هستند
    • رفیعی A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
      31 5
      دستشون میخوره
  • بی نام IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
    17 2
    ما با ساختن سریالهای مذهبی و راه اندازی تبلیغات مذهبی غیر ضروری در کانالهای ماهواره ای خودمون اینها را تحریک میکنیم در ضمن مردم خودمون را هم دین زده میکنیم. چرا؟