یک خبر خوب برای علاقه‌مندان به ایکس باکس وان و ویندوز 10

تجربه انجام بازی‌های کنسول ایکس باکس وان روی پی سی و حتی تبلت سرفیس بسیار زیبا و لذت‌بخش است.

 

به گزارش خبرآنلاین از ماه ژانویه که مایکروسافت پرده از نقشه جدید خود برداشت تاکنون که در کنفرانس بیلد 2015 انجام بازی‌های ایکس باکس وان روی پی سی و تبلت با همان سرعت و کیفیت نشان داده شد؛ می‌بینیم رویای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری مایکروسافت از طریق ویندوز 10 به واقعیت پیوسته است.

مایکروسافت با اجرای دموهای ساخته‌شده نشان داد چگونه می‌توان به صورت استریمینگ بازی‌های ایکس باکس را روی ابزار مختلف داشت و همان لذتی را برد که حین بازی واقعی با کنسول انجام می‌شود!

درواقع تجربه لذت‌بخش بازی به صورت استریمینگ با ایکس باکس وان نشان می‌دهد علاقه‌مندان از این استراتژی مایکروسافت بسیار راضی هستند و سرمایه‌گذاری روی این بخش بی‌دلیل نبوده است.

داشبورد ایکس باکس وان با پشتیبانی از فیچرهای جدید به‌روزرسانی شده و اپلیکیشن ایکس باکس وان برای ویندوز 10 هرچند کاملاً آماده نشده اما دموی مطرح‌شده در بیلد 2015 حکایت از پیشرفت‌های خوبی در این زمینه دارد.

درنهایت با اتصال کنترلر ایکس باکس وان به ویندوز 10 و نصب خودکار درایورها بازی به صورت استریمینگ (روی شبکه یا انفرادی) قابل استفاده خواهد بود و با ستاپ کردن اتصالات وی پی ان می‌توان شبکه محلی راه انداخت و با دوستان بازی کرد.

تنها کافی است اسم بازی را از لیست انتخاب کرده و با کلیک روی آن بازی را آغاز کرد.

منبع: د ورج

56502

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میرزاپور IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    1 1
    دوستان لطف می کنید بهترین مانیتورهایی که میشه توو بازار تهیّه کرد برای بازی با این نوع کنسول ها، به ترتیب کیفیت و امتیاز معرفی کنید ؟