حضور حسین هدایتی در مزایده ی خرید پرسپولیس با واکنش های کاربران خبرآنلاین مواجه شد. برخی کاربران با شک و تردید به این خرید نگاه می کنند؛ گروهی دیگر هم نگران آینده ی پرسپولیس هستند

برخی کاربران که عمدتا از طرفداران پرسپولیس بودند با حمایت از خصوصی سازی و حسین هدایتی موافقت خود را با این عمل اعلام نمودند. برخی دیگر نیز این اقدام و مقدار هزینه ی پیشنهاد شده را قابل تردید بیان کردند. از جمله کاربری با نام خدابنده نوشت: تحصیلات بالائی که ندارد. بایدبررسی شود که این همه پول را ازکجا آورده؟ تا کوخی خراب نشود کاخی ساخته نمیشود.اینها مرفه های بی دردهستند وبعضی برای امرارمعاش کلیه خودرامیفروشند.
همچنین کاربر دیگری نوشته بود: در مملکتی که دکتراهایش گرسنه هستند یه آدم که معلوم نیست این پولها را چه طور در آورده با رقم میلیاردش پز می دهد...کاش پول فرهنگ هم میاورد.
در ادامه کاربری نیز نوشت: بابك زنجانى هم از اين كريها زياد ميخواند. کاربر دیگری نیز نوشت: چرا سئوال نمی کنیم این پول هنگفت از کجا آمده که تنها 300 میلیارد تومان آن خرج سرگرمی این مرد می شود؟ علی نیز نوشت: ميشود بگویيد اين پول بى حساب از كجا مياد؟ پدر و مادر من با ٧٠ سال سن و تحصيلات عالى هنوز كار مى كنند.
در پاسخ به کاربران فوق کاربر دیگری نوشت: فکرش را به کار انداخته و زحمت کشیده......چرا فکر میکنی همه ی مردم باید سطح مالیشان متوسط و یا ضعیف باشد.
همچنین کاربری نیز نوشت: شما فکر کردید این صحبت ها و کارها بی فرهنگیه که یکی بخواهد تیمی را بخرد بلاخره چکار باید بکنه. خب طرف صاحب کارخونه و شرکت است. آدم بی سواد میتونه به این جاها برسه؟
از سویی دیگر برخی کاربران مشکل فنی برای این موضوع پیش بینی کردند . کاربری نوشت: به عنوان یک استقلالی شدیدا نگران باشگاه پرسپولیس هستم چون خودش که اوضاع اورژانسی دارد قرار است به دست یکی که متخصص سقوط تیمها به لیگ پایین تر هست داده شود.
همچنین کاربری نوشت: من خودم استقلالی ام و خوشحالم که هدایتی پرسپولیس رو خریده، کسی که شعار زدگی رو نوستالژی می داند معلوم هست چه بلایی سر این تیم می آورد..
در این میان کاربر دیگری نوشت: آقای هدایتی بهتر است پولهایی که به بانکها بدهکارند بدهند.
آنچه در اغلب نظرات به چشم می خورد ترکیب رقابتی کامنت ها ست که عمدتا طرفداران تیم پرسپولیس با به رخ کشیدن این رقم در مقابل طرفداران تیم استقلال، این تیم را فاقد محبوبیت خواندند.

 

برای دیدن نظرات کاربران اینجا را کلیک کنید.

212 /17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412824