سایت جدید KHAMENEI.IR ویژه نوجوانان همزمان با پنجمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب آن بیست و سه نفر در کرمان رونمایی شد.


به گزارش ایرنا آیین رونمایی از این سایت عصر پنجشنبه با حضور سردار علی شیرازی مسوول دفتر نظامی مقام معظم رهبری، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام علی شیرازی مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، امیر خوراکیان معاون دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، استاندار کرمان و جمعی از مسوولان و اهالی فرهنگ و رسانه برگزار شد.

با توجه به حضور فعال نسل نو در فضای مجازی از سایت جدید ویژه مخاطبان تا 18 سال رونمایی شد.

این سایت قصد دارد با استفاده از همراهی و مشارکت نوجوانان فعال و بهره گیری از ظرفیت ها و توانایی های این نسل، پیام انقلاب اسلامی را با تمرکز بر اندیشه های حضرت آیت الله خامنه ای در فضای مجازی ترویج کند و فضایی را فراهم آورد تا کاربران نیز نظرات و تولیدات خود را در معرض دید یکدیگر قرار دهند.

سایت نوجوان با نشانی nojavan.khamenei.ir امروز و همزمان با برگزاری آیین رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب خاطرات اسارت جمعی از نوجوانان ایرانی افتتاح شد.

پنجمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب آن بیست و سه نفر اثر احمد یوسف زاده در کرمان در حال برگزاری است.

کتاب آن بیست و سه نفر خاطرات خودنوشت احمد یوسف زاده از دوران اسارت 19 نوجوان کرمانی و چهار نوجوان دیگر است که در عملیات آزادسازی خرمشهر توسط ارتش بعث به اسارت درآمدند و پس از هشت سال اسارت، آزاد شده اند.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412814

برچسب‌ها