در میان خبرهای منتشر شده امروز، برخی از آنها پرطرفدار بودند.

علی کریمی: بنويسيد هنوز مادر نزاييده بازيكني بخواهد علي كريمي را مسخره كند و اين اتفاق در بايرن مونيخ آلمان نيفتاد چه رسد به فوتبال ايران و... (كمي با كريمي صحبت مي‌كنيم و وقتي آرام‌تر مي‌شود مي‌گويد) البته اين مطلب را هم حتماً بنويسيد من غير از عزت و احترام چيز ديگري از بازيكنان تيم ملي نديدم. اینجا را ببینید.

 

جواد نکونام:هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده ام!
داستان از اين قرار است كه كروش پيشنهاد اوليه را به نكونام داده بود اما دو طرف به هيچ‌وجه درباره جزئيات به توافق نرسيده بودند. قرار بود كاپيتان سابق تيم‌ملي تعيين تكليف كند كه آيا در پايان فصل از فوتبال خداحافظي مي‌كند يا نه. ولي پيش از اينكه دو طرف تكليف را بدانند، يكي از اعضاي هيأت‌رئيسه فدراسيون فوتبال سريعاً اين خبر را در اختيار رسانه‌ها قرار داد تا آنها دچار سرگيجه شوند. اینجا را ببینید.

 

واکنش آیت الله یزدی به سخنان روحانی
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت : آب و نان بدون اسلام، آب و نانی است که در غرب و کشورهای کمونیست و لائیک هم وجود دارد. تمام قوایی که زیر نظر و برنامه ولی فقیه کار می کنند تحت مقررات و چارچوب اسلامی هستند. قوه مجریه با تنفیذ رهبری باید اسلام را پیاده کند و اگر روزی بگوید اسلام نه؛ اسلام به او می گوید نه. اینجا را ببینید.

 

جنایتی که در شیراز شد، در غزه هم نشد!
سایتهای مخالف دولت، جنجالی را به راه انداخته اند که بر اساس آن محافظان رئیس جمهور در جریان سفر به فارس، به 4-5 دانشجویی که خواستار انتشار فکت شیت شده اند حمله ور!شده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده اند تصاویر این جنایت! را که حتی در غزه هم اتفاق نیفتاده اینجا را ببینید.

 

برنج‌های صددرصد ایرانی چقدر واقعیت دارد؟/ چیزی شبیه به برنج


این روزها شنیده می‌شود برنج‌های صددرصد ایرانی که تقریبا خوش قد و بالا هم هستند، آن‌قدرها هم که می‌گویند صددرصد ایرانی نیست. دبیر انجمن برنج گفت: برای تولید این برنج‌ها به وسیله دستگاه برنج‌های خرده را خمیر می‌کنند منتها سوالی که در حال حاضر مطرح است و تاکنون پاسخی به آن داده نشده، این است که آیا برای این‌که این خمیرها را مجددا شبیه دانه برنج در بیاورند، از ماده شیمیایی استفاده می‌شود یا خیر؟ برای این‌که برنج حالت چسبندگی را حفظ کند، صددرصد نیاز به یک کاتالیزور است، اما تاکنون به این سوال پاسخی داده نشد.

اینجا را ببینید.

 

 

آخرین تحولات بازار خودرو/ کاهش فاصله قیمتی خودرو در بازار و کارخانه
در حال حاضر پراید 131 در بازار 20 میلیون و 300 هزار تومان، پراید 111 حدود 22 میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار 24 میلیون و 500 هزار تومان، تیبا هاج‌بک 27 میلیون و 200 هزار تومان، پراید 131 دوگانه‌سوز... . اینجا را ببینید.


بازداشت یک بازیگر سینما به اتهام اخاذی از یک دختر پولدار
متهم: برایش پیام های تهدیدآمیز می فرستادم حتی برای این که او به من شک نکند از طریق دوستانم شماره تلفن های او را به دست می آوردم و برایش پیامک های تهدیدآمیز ارسال می کردم. قصد داشتم بعد از اخاذی 50 میلیون تومانی چند مرتبه دیگرهم ازاو اخاذی کنم که در اجرای نقشه هایم ناکام ماندم. گمان نمی کردم با شیوه ماهرانه ای که انتخاب کرده ام، لو رفته و دستگیر شوم. اینجا را ببینید.

 

ممنوعیت تردد ۵۰۰ هزار خودرو در تهران از ابتدای مهر ۹۴
وحید حسینی : هر خودروی کاربراتوری ۱۰ الی ۱۵ برابر یک خودروی سالم ذرات آلاینده به هوای شهر تزریق می‌کند، با اجرای طرح محدودسازی تردد، بیش از ۵ هزار منبع متحرک تولید آلایندگی از شهر تهران حذف می‌شود که این مهم تاثیر چشمگیری بر بهبود هوای تهران خواهد داشت. اینجا را ببینید.

 

وقتی ظریف حضار را می‌خنداند/ سخنان ظریف در دانشگاه نیویورک 
ظریف: مشکل اینجاست و گاه برای من مساله خنده دار می شود که نتانیاهو گاهی تبدیل به معلم ضد اشاعه تسلیحات اتمی همه می شود (صدای خنده حضار بلند می‌شود)، خنده دار است مگر نیست؟ وی روی چهارصد کلاهک اتمی نشسته است که با نقض ان پی تی به دست آورده است زیرا اسرائیل عضو ان پی تی نیست، و کسانی که می دانیم که هستند، با در اختیار قرار دادن این فناوری نیز ان پی تی را نقض کرده اند، اکنون به حامیان عدم اشاعه تبدیل شده اند و نتانیاهو نیز معلم آنان شده است. اینجا را ببینید.

 

گزارش خبرگزاری فرانسه درباره پسر قدرتمند ملک سلمان
شاهزاده محمد چند هفته پس از بر عهده گرفتن فرماندهی نیروهای مسلح عربستان ، با شروع حملات هوایی ائتلاف تحت رهبری ریاض به حوثی ها در یمن در 26 مارس، عهده دار مسئولیتی سنگین شد. معرفی وی در روز چهارشنبه از «حمایت اکثریت گسترده اعضای شورای بیعت» برخوردار شد که کمیته ای متشکل از 35 نفر از فرزندان و نوادگان عبدالعزیز بن سعود، بنیانگذار پادشاهی سعودی در عربستان است. اینجا را ببینید.

 

کری خوانی حسین هدایتی برای استقلالی ها
حسین هدایتی با پستی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، رسما اعلام کرد که رقم پیشنهادی عجیب برای او بوده. او البته رقم عجیب تری از چیزی که رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرده را پیشنهاد داده. رئیس سازمان خصوصی سازی این رقم را رند کرد. اینجا را ببینید.

212 / 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412813