واحد مرکزی خبر نوشت:

جنگنده های متجاوز عربستان با هدف تخریب زیر ساخت های یمن در پنج نوبت صبح امروز میدان نفتی صافر در مارب واقع در شرق یمن را بمباران کردند.

به گزارش یمن پرس شاهدان عینی گفتند: متجاوزان عربستانی صبح امروز پنجشنبه در پنج نوبت میدان نفتی صافر در مارب واقع در شرق یمن را با خاک یکسان کردند.

شاهدان عینی در گفت وگو به این پایگاه خبری افزودند: هواپیماهای عربستان به طرز فجیعی میدان نفتی صافر در شهر مارب را بمباران کردند به طوری که این میدان نفتی با خاک یکسان شد.

جنگنده های متجاوز عربستان شب گذشته ساختمان دولتی وزارت راه وشهر سازی شهر حرض واقع در مرز مشترک عربستان با یمن غرب این کشور را به طور کامل ویران کردند که بر اثر این جنایت شماری زیادی کشته ویا زخمی شدند.

شهر مرزی حرض ،مناطق اطراف آن وروستاهای هم مرز عربستان به دلیل تراکم بمباران های هوایی وزمینی متجاوزان عربستانی علاوه بر شمار زیاد کشته وزخمی های این جنایت، شاهد کوچ جمعی اهالی این منطقه است.

گفتنی است، تروریست های القاعده همزمان با تجاوز هوایی وزمینی عربستان به شهر مرزی حرض، اقدام به غارت خانه ها ومراکز تجاری این شهر کردند.

بر اثر تجاوز زمینی شب گذشته توپخانه عربستان به روستای غرب شهر حرض دو زن کشته شدند.

شهر مرزی حرض وروستاهای الشریفیه والفج شب گذشته هدف حمله توپخانه ای وموشکی نظامیان عربستانی متجاوز بود.

شمار کشته ها وزخمی های جنایت اخیر عربستان هنوز به نرسیده است.

درحالی که از آغاز تجاوز عربستان به یمن تاکنون بیش از 3 هزار و 500 یمنی کشته، بیش از 6هزار تن زخمی و 90 تا 95 هزار خانواده نیز از خانه های خود در روستاها و شهرها آواره شده اند، سازمان ملل برای توقف این تجاوز و جلوگیری از ادامه کشتار غیرنظامیان وارد عمل نشده و با انتشار بیانیه های بی اثر، در عمل به نوعی از تجاوز عربستان به یمن حمایت کرده است.

جنگنده های 9 کشور عربی از جمله کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (به جز عمان) و آمریکا از ششم فروردین تاکنون، عربستان را در تجاوز هوایی به یمن همراهی می کنند .

عربستان که خود متوجه شده با تجاوز به یمن در حقیقت در مردابی عمیق دست وپا می زند که تاکنون هیچ نتیجه ای برای آن نداشته، به آمریکا ودیگر کشورها برای برگزاری گفت وگوها متوسل شده است.

 

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =