وزیر اطلاعات در جمع مردم میان شهر فسا، گفت: وجود رهبری برای جامعه برکت است و هر زمان که جامعه ما در معرض آسیب قرار گیرد، رهبر معظم انقلاب با تدبیر این مشکلات را برطرف می کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی با اشاره به اینکه گاهی دشمن با زبان دین وارد می شود تا به اعتقادات و ارزش های جامعه ضربه بزند، افزود: باید همه هوشیار باشیم تا در دام دشمنان گرفتار نشویم.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم اهل شعار دادن و شلوغ بازی نیست، گفت: این دولت آمده است که با حل مشکلات در مردم امید ایجاد کند آن هم در شرایطی که صادرات نفت پایین آمده و اقتصاد ما زیر فشار است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی اضافه کرد: در دولت یازدهم همه جریان های سیاسی ازجمله اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل در کنار هم فعالیت می کنند.

وی با اشاره به این که وزارت اطلاعات پشتیبان مردم است، گفت: مردم باید زیر چتر رهبری و ولایت احساس امنیت و آرامش کنند. دشمنان ما باید ترس و وحشت داشته باشند؛ آن هایی که بمب به خود می بندند و عملیات انتحاری انجام می دهند، ما با آن ها به شدت برخورد می کنیم.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: فضا باید برای مردم به گونه ای باشد که هر فردی حرف خودش را بزند و در عین حال با هم برادر، برابر ، هم دل و هم زبان باشند، اما اگر هم حرفی درست نباشد باید با دلیل و منطق پاسخ آن داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود: رهبر معظم انقلاب، رهبر همه گرایش ها و همه مردم است و همه باید زیر سایه رهبری از برکات آن بهره مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: کار را باید کارآفرینان که همان مردم هستند ، ایجاد کنند و دولت هم باید کمک و برنامه ریزی در این رابطه داشته باشد تا برای جوانان شغل ایجاد شود و هم اکنون دولت این کار را انجام می دهد.

وزیر اطلاعات گفت: باید فضا آزاد باشد تا دانشجو بتواند هر سوالی را بپرسد و استادان جواب آن ها را بدهند و هیچ فردی نترسد، فضا باید آرام باشد و مردم و کارآفرینان کارآفرینی کنند .

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: اگر به مردم بها و شخصیت بدهیم مردم خودشان امنیت را برقرار می کنند.

وی افزود: امروز وزارت اطلاعات با کمک نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی و مرزبانان، امنیت کامل کشور را برقرار کرده و این درحالی است که دور تا دور کشور آتش و خون است، اما مردم ما در امنیت و آرامش به سر می برند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی تصریح کرد: البته افرادی بودند که قصد خراب کاری داشتند ولی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام مانده اند.

1717
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    8 3
    آفرین بر همیت و غیرت مردمان ایران زمین و درود بر دولتمردان صادق و امانتدار