برای چندمین بار سخنرانی یکی از چهره های سیاسی ناتمام ماند.

دستیار ویژه رئیس جمهور که بعداظهر سه شنبه با حضور در حسینیه چهارده معصوم گراش در جمع مردم این شهر حضور پیدا کرد و سخنان خود را با تاکید بر وحدت و همدلی آغاز کرد با اعتراض یکی از حاضرین در جلسه همراه شد و گروهی دیگر از حاضرین در جلسه نیز به این فرد معترض شدند که این کار باعث دقایقی بی نظمی در جلسه شد. اینجا را ببینید.

رقم پیشنهادی عجیب برای خرید پرسپولیس
عبدالله اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در جمع خبرنگاران رقم پیشنهادی متقاضیان خرید پرسپولیس را اعلام کرد. اینجا را ببینید.

معظمی نیا چهره گمنام متقاضی خرید پرسپولیس که در نهایت نام او از لیست متقاضیان خردی پرسپولیس حذف شد، پس از آنکه از سازمان خصوصی سازی بیرون آمد، سوار پراید شد و رفت! اینجا را ببینید.

واکنش روحانی به حادثه شیراز

رئیس جمهور کشورمان در جریان سفر استانی به شیراز در صحبت‌های خود با تأکید بر این‌که شیراز سرزمین محبت و مهمان نوازی است،‌ به حادثه اخیر شیراز و حمله عده‌ای به یکی از نمایندگان مجلس اشاره و اظهار کرد: اگر 2 نفر، 5 نفر یا 10 نفر کاری برخلاف ادب در گوشه‌ای از خیابان‌های شیراز انجام دادند آنها شیرازی نبودند.اینجا را ببینید.

نرخ سود بانکی کاهش یافت

در جلسه شورای پول و اعتبار موضوع ایجاد و نظارت بازار بین بانکی نیز مورد توجه قرار گرفته تا بانک مرکزی با نظارت بهتر در این بخش بتواند نرخ‌ها را به صورت متعادل‌تری به اجرا درآورد. اینجا را ببینید.

 

نرخ سود سپرده های بانکی یکساله 20 درصد/متخلفین به هیأت انتظامی بانک‌ها معرفی خواهند شد
گزارش مبسوط بانک مرکزي از آخرين تحولات اقتصادي کشور و پيشنهاداتي براي بازبيني در سياست‌هاي پولي و اعتباري در نشست اخیر شورای پول و اعتبار بررسی و پس از بحث و بررسي درخصوص موضوعات مطروحه، تصميماتی اتخاذ شد. اینجا را ببینید.

 

با مدیری چی کار کردن؟
یکی از روزنامه های صبح در ستون طنز «روزنوشت‌های رییس جمهور امیدوار»: داشتم می‌خوابیدم که برایم اس‌ام‌اس آمد. نهاوندیان بود. نوشته بود: «دکتر مدیری چی شده؟ سریالش رو چی کار کردن؟» گفتم: «ای باباااا! ول کن دیگه! برو حواست رو جمع کن یه وقت کریم رو با تیر نزنن روز عروسیش!» گفت: «خیالتون راحت. یارو مزدوره رو دستگیر کردن!» اینجا را ببینید.

 

آزاده نامداری:من ممنوع التصویر نیستم
آزاده نامداری مجری خبرساز تلویزیون بار دیگر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ممنوع‌التصویر بودن خود را تکذیب کرد. اینجا را ببینید.

این 9 محصول غیر مجاز را نخرید

اسامی برخی واحدهای تولید مواد غذایی که به دلیل جعل اسناد بهداشتی از سوی اداره کل نظارت و ارزیابی فراورده های غذایی،آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیر مجاز شناخته شده اند را اعلام شد. اینجا را ببینید.

بابک زنجانی اموال خود را به نام چه کسانی کرده که قابل وصول نیست؟


امیرعباس سلطانی، عضو کمیسیون انرژی و عضو کمیته مجلس گفت: بدهی زنجانی حدود 10 تا 12 هزار میلیارد تومان است و اموال او الان هم وجود دارد اما معلوم نیست که کجا و دست چه کسی یا کسانی است. کل اموالی که می‌توانند از او در ایران بگیرند هزار و 500 میلیارد تومان است. اینجا را ببینید.

زلزله سیاسی در عربستان

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی، براساس دستور پادشاه عربستان، مقرن بن عبدالعزیز از ولی عهدی و معاون نخست وزیر برکنار و محمد بن نایف عبدالعزیز به عنوان ولی عهد، معاون نخست وزیر، وزیر کشور و رییس شورای امور سیاسی و امنیتی برگزیده می شود. اینجا را ببینید.

 

یک ناوشکن در خلیج فارس اوضاع را زیر نظر دارد

اخبار ضد و نقیض درباره توقیف یک کشتی آمریکایی در خلیج فارس همچنان مورد توجه رسانه ها است . اینجا را ببینید.

رونی کلمن درباره میزبانان ایرانی اش چه گفت؟

رونی کلمن آمریکایی که خیلی زود و بی آنکه کلاسهایش در تهران برگزار شود ، به کشورش برگشت در صفحه اینستاگرامش به میزبانانش و آنها که برنامه اش در ایران را به هم زدند ناسزا گفت. اینجا را ببینید.

 

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412621