از پخش سرود جمهوری اسلامی در میانه برنامه تا درد دل داریوش اسدزاده

دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه های آب حاشیه هایی از از پخش سرود جمهوری سلامی در میانه برنامه تا درد دل داریوش اسدزاده همراه بود.


به گزارش خبرنگار  خبرآنلاین در اصفهان، دومین جشنواره فیلم و عکس جلوه های آب در اصفهان که با یک ساعت تاخیر در ساعت 9 شب با اجرای پدرام کریمی مجری برنامه گلخانه آغاز شد.

در اواسط افتتاحیه این جشنواره که مهمانی همچون ستار محمودی قائم مقام وزارت نیرو، نمایندگانی از مجلس و داریوش اسد زاده بازیگر پیشکسوت 92 ساله کشورمان حضور داشت مجری مراسم خطاب به حضار اظهار داشت که دوستان پشت صحنه بسیار از اختلالی که در ابتدای برنامه در پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پیش آمد ناراحت هستند؛ در این هنگام یکی از مسئولان این پیشنهاد را داد که اکنون نیز برای پخش سرود دیر نیست و بدین ترتیب پس از سه سخنرانی و در اواسط برنامه سرود جمهوری اسلامی پخش شد.

در اواخر برنامه داریوش اسد زاده بازیگر پیشکسوت کشورمان برای تقدیر از سازمان هایی که در مصرف آب صرفه جویی خوبی داشتند بر روی سن حضور یافته و اظهار داشت: من بیش از 60 سال پیش زاینده رود را دیده بودم تا امروز که بار دیگر برای حضور در جشنواره فیلم عکس آب در این شهر حضور یافتم؛ در طول این سالها گزارش های خشکی این رود را دنبال می کردم.

وی افزود: این شهر مرکز ادب و هنر کشور است و مردم آن خلق و خویی با صفا هنردوست دارند؛ من به بسیار از کشورهای دنیا سفر کردم مردمی که در اصفهان داریم از نظر طنزگویی، ادبیات، صمیمیت و مهمان دوستی بی نظیر هستند.

در دل بازیگر پیشکسوت با مردم اصفهان درباره آب

بازیگر پیشکسوت کشورمان با ابراز خوشحالی از حضور در میان مردم اصفهان بیان داشت: دوست دارم موضوعی ناراحت کننده را با شما در میان بگذارم، منزل ما در خیابان قیطریه است و هر روز که از خانه بیرون می آیم کارگران خانه های ویلایی اطراف را می بینم که با شیلنگ در حال شستن پیاده رو و جلوی درب منازل هستند و با آب کوچه ها را جارو می کنند.

وی ادامه داد: هر روز به آنها اعتراض می کنم و در جواب اعتراض من می گویند که ما از آب چاه استفاده می کنیم، جواب من این است که اولا که من این منطقه را به خوبی می شناسم و می دانم شما چاه ندارید و به فرض هم که چاهی موجود باشد حق برداشت از آن را در این شرایط ندارید.

اسدزاده تاکید کرد: تا به حال اعتراض های گاه شدید من به این امر تاثیری نداشته و هر روز این داستان تکرار می شود اما این داستان تنها محدود به تهران نیست، ما به دلیل همین کم توجهی ها با بحران آب بی توجه شده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادی از زاون قوکاسیان اضافه کرد: زاون فردی با استعداد و فداکار و هنرمندی معتقد و نویسنده بود که ما دیگر چنین انسانهایی کم داریم؛ همیشه به یاد وی خواهیم بود.

در انتهای مراسم آتش بازی وسیعی در بیرون از سالن حوزه هنری و روبروی هتل عباسی اصفهان انجام شد که گردشگران خارجی را نیز به محوطه آتش بازی کشانده بود.

بریدن کیک ویژه مراسم توسط داریوش اسد از دیگر بخش های پایانی این مراسم بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412203

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =