بکن باوئر :بارسلونا یعنی مسی!/افول و درخشش آنها به لیونل بستگی دارد

فرانتس بکن باوئر در تازه ترین گفتگوهایش ازبازی نیمه نهایی با بارسا در لیگ قهرمانان،بازی نیمه نهایی جام حذفی آلمان با دورتموند و تمدید قرارداد گواردیولا گفت .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ،او پیش از هر چیز بیست و پنجمین قهرمان بایرن را که با پیروزی مقابل هرتابرلین و شکست ولفسبورگ مقابل گلادباخ قطعی شد را به تمامی هواداران این باشگاه تبریک گفت و در ادامه در مورد موضوعات زیر با شبکه اسکای آلمان صحبت کرد :

شانس صعود بایرن مقابل بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان :

گواردیولا بارسا را بخوبی می شناسد و از آن باشگاه به بایرن آمده . او با کوچکترین جزییات بازی آنها آشناست و می تواند راهنمای خوبی برای ما باشد. اگر بایرن همانطور که مقابل پورتودر بازی برگشت بازی کردند ، مقابل بارسا ظاهر شوند قطعا صعود خواهند کرد اما تکرار آن سطح بازی با تردیدهایی روبروست.

درباره اهمیت حضور مسی مقابل بایرن :

مسی بازیکنی فوق العاده  است که مدتهاست شبیه او را در فوتبال دنیا نداشتیم. افول و درخشش تیم کاملا به سطح بازی مسی وابسته است . اگر بایرن بتواند او را کنترل کند ،شانس این را خواهند داشت که خط حمله بارسا را تا حد زیادی از کاربیاندازد ولی این کار بسیار مشکلی خواهد بود.

درباره ترکیب بایرن مقابل بارسا :

 اگر بایرن بخواهد مقابل بارسا نتیجه دلخواهش را بگیرد باید با ترکیب کامل بازی کند و این به معنای حضور آلابا ، ریبری و روبن خواهد بود.

درباره حضور یورگن کلوپ دربایرن پس از گواردیولا :

کلوپ می تواند حتما یکی از جایگزینان احتمالی گواردیولا باشد. زمانی که من در مدیریت باشگاه حضور داشتم ، ما اغلب درباره او و اینکه چقدر با تفکرات بایرن هماهنگ است صحبت می کردیم. حضور کلوپ در بایرن یک مقوله جدی است ولی سوال اینجاست که گواردیولا چقدر در بایرن خواهد ماند . امیدوارم که حضور گواردیولا بلند مدت باشد اما همکاری کلوپ با ما همیشه مطرح خواهد بود.

درباره اینکه گواردیولا تا چه مدت در بایرن خواهد ماند:

نمی توانم تصور کنم گواردیولا لااقل تا آخر فصل 2016 از بایرن برود. او این باشگاه را دوست دارد و با این تیم به موفقیت رسیده و میتواند در آینده هم موفق باشد. اودر بایرن هرآنچه را که می خواهد میتواند داشته باشد واین امتیاز بزرگی برای اوست.

درباره شانس بایرن در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل دورتموند:

فکر می کنم بایرن با یک نمایش خوب در این بازی پیروز شود. البته دورتموندی ها هم از روزهای بد اول فصل فاصله گرفته اند و در کنار آن خبر جدایی یورگن کلوپ می تواند انگیزه مضاعفی به آنها بدهد . آنها فقط شانس گرفتن جام حذفی را دارند و آن را به سادگی از دست نخواهند داد.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =