تسنیم نوشت:

معاون سابق سازمان خصوصی‌سازی گفت: درآمد حاصل از حق پخش تلویزیونی، تبلیغات دور زمین و روی پیراهن، منافع حاصل از بلیط‌فروشی و اعمال حق کپی‌رایت، پیش‌نیازهایی است که حل آنها می‌تواند زمینه‌ساز اجرای موفق خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس باشد.

سید مهدی عقدایی در خصوص احتمال حضور خریداران در سومین مزایده سرخابی‌ها گفت: حضور متقاضیان در این مزایده بعید به نظر می‌رسد؛ چرا که قیمت پایه استقلال و پرسپولیس بالاست.

معاون سازمان خصوصی سازی با اشاره به این‌که واگذاری این دو باشگاه به لحاظ پرداخت مبلغ پیشنهادی به صورت نقد و اقساط مناسب است، افزود: پیش از واگذاری استقلال و پرسپولیس باید مشکلات فوتبال حل شود.

وی در خصوص این مشکلات تصریح کرد: مشکلات مربوط به درآمد حاصل از حق پخش تلویزیونی، تبلیغات دور زمین، تبلیغات روی پیراهن، منافع حاصل از بلیط‌فروشی، اعمال حق کپی‌رایت و مواردی از این دست از جمله پیش‌نیازهایی است که حل آنها در ورزش و فوتبال کشور می‌تواند زمینه‌ساز اجرای موفق خصوصی‌سازی باشگاه‌هایی چون استقلال و پرسپولیس باشد.

عقدایی با اشاره به این‌که در سال 91 نیز برای اولین بار برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مجموع حدود 90 میلیارد تومان قیمت‌گذاری و آماده فروش شده بود، گفت: آن زمان خریدار این دو باشگاه ملزم به پرداخت بدهی‌های این دو باشگاه می‌شد.

وی با بیان این‌که قیمت پایه 290 میلیارد تومانی برای هر یک از این باشگاه‌ها بالاست، تصریح کرد: به‌نظر می‌رسد قیمت معقول و منطقی برای استقلال و پرسپولیس حدود 200 میلیارد تومان باشد.

3939

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =