سید حسین موسویان به کافه خبر می‌آید.

سید حسین موسویان، عضو تیم پیشین مذاکره کننده هسته ای و سفیر اسبق کشورمان در آلمان روز چهارشنبه میهمان کافه خبر خواهد بود و به سوالات ما درباره آخرین تحولات خاورمیانه و روند مذاکرات هسته ای پاسخ می دهد.

کاربران محترم خبرآنلاین هم می توانند سوالات خود را از همین جا و از طریق ارسال کامنت به همین خبر با ما در میان بگذارید.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    7 2
    سلام آقای موسویان. میخواستم بدونم توافق میشه؟ اگر بشه وضعیت اقتصادی و سیاسی بهتر میشه؟
  • آیدین A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    2 1
    با سلام با وجود فشارهای مختلف از جانب افراطیون چه در قالب جامعه ایرانی و چه جامعه آمریکایی، به نظر شما حصول این توافق برای دوره طولانی پابرجا می ماند؟ آیا ارتباط با دموکرات ها برای حصول توافق به منزله امتداد حیات سیاسی با خواست سیاست مداران ایران پیش می رود؟ آیا در گذشته چنانچه بیان شده بود ،آیا شرایط همکاری با جمهوری خواهان وجود نداشته است؟
  • iran A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    2 2
    سلام.چنانچه توافقی برمبنای تفاهم لوزان شکل بگیره این توافق چنددرصد به نفع ایران وچنددرصدبنفع طرف مقابل هست؟ایاتوافق برمبنای تفاهم لوزان عزت ایران راافزایش خواهدداد؟ایانظام بازرسی های فراترازپروتکل الحاقی موردتوافق قرارمیگیرد؟لطفاتیم ظریف و جلیلی رو مقایسه کنید
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    5 0
    علت برکناری شما چه بود؟
  • مصطفی IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    2 0
    سلام آقای موسویان چقدر به همکاری و بازگشت به کارهای اجرایی و دولت علاقه مندید ؟ آیا از طرف دولت آقای روحانی به همکاری دعوت شدید؟رابطه شما با دولت آقای روحانی چگونه است؟چقدر امیدوارید که دولت تدبیر و امید بتواند به شعارهای خود عمل کند؟به نظر شما شخص آقای روحانی در شعار دادن نیز همانند دیپلمات ها عمل می کند تا در صورتیکه که نتواند به شعار های خود عمل کند تفسیر دیگری از شعار های انتخاباتی خود ارائه دهد؟
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    4 2
    سلام . آیا صحت دارد در صورت توافق از مجموعه 28 تحریم امریکا فقط 5 تحریم آن که مرتبط با موضوع هسته ای است تعلیق میشود؟چون در بیانیه لوزان آمده تحریم های مرتبط با هسته ای تعلیق میشود ودرست است که ما درباره سایر موضوعات مذاکره نکردیم ولی با این حساب تحریم های نفتی و بانکی چون علاوه بر ارتباط با هسته ای به حقوق بشر و تروریسم گره خورده است و ما درباره آن مذاکره نکردیم و آن قانون تحریمی یک کل تجزیه ناپذیر است در صورت توافق این تحریم های عمده پابرجا میماند و فقط تحریم های کم اثر و کم توان تعلیق میشود؟ تقاضا دارم درباره این موضوع مهم یک پاسخ شفاف و جامع ارائه بدهید.با سپاس
  • حسنعلی A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    3 1
    خواستم از ایشون بخواهم دلیل محاکمه شون تو دولت قبل و جاسوس بودن و این حرفارو با توجه به تبرئه شدنش برای ثبت در تاریخ بگه که اصل موضوع چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عادل A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    1 0
    سلام میشه در مورد اورانیومی که ایران از فرانسه طلب داره و غرامت احتمالی اون صحبت کنین،چرا درموردش تو این مذاکرات صحبت نمی کنن؟؟؟مگه به این مذاکرات مرتبط نمیشه؟؟؟؟؟آینده صنعتی غنی سازی چه طور میشه،مثلا اگه به غنای 60 درصدی اورانیوم برای کشتیرانی نیاز باشه کشور ما باید چی کار کنه؟؟؟
  • محمد A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    1 1
    در هنگام شروع به کار دولت نهم، قبل از سفر رییس جمهور به سازمان ملل، سفر هیئت ایرانی مذاکره کننده که آقای لاریجانی ریاستشان را به عهده داشت لغو گردید، که گفته میشد میتواند اجلاس راهگشایی باشد به دلیل اینکه آمریکا برای بار اول قصد ورود به روند مذاکرات را با هدف حل مسئله داشت. با این تفاسیر در هنگام سفر رییس دولت نهم به نیویورک آیا شما و تیم مذاکره کننده نکاتی درباره پرونده هسته ای به او متذکر نشدید یا پیشنهاداتی را برای ادامه روند مذاکرات ندادید؟ چون این سوال پیش می آید که چطور آن فرصت از دست رفت قبل از آنکه پرونده به شورای امنیت برود
  • امير احمد IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    5 0
    چرا شما به جاسوسي متهم شديد ؟در چه موردي؟
  • بی نام A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    2 0
    سلام میشه از آقای موسویان درباره تهمت هایی که به ایشون در دولت قبل می زدن یه خورده توضیح بدهند.ممنون