روزنامه شهروند نوشت:

تنها یک نفر زنده ماند. «آرمین بخشی» تنها بازمانده بی‌ام‌دبلیو فقط از ناحیه آرنج دست راست دچار شکستگی شد تا تنهاترین شاهد تصادف هولناک خودروی دوستش باشد.

٨ روز سخت و جنجالی از تصادف خودروهای لوکس در بامداد پایتخت گذشت. ٢ تصادف جداگانه در بزرگراه همت و خیابان شریعتی ٥ کشته بر جا گذاشت و تنها یک سرنشین از خودروی بی‌ام دبلیو به طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا کرد.

وقتی تصاویر و فیلم تصادف هولناک بی‌ام‌دبلیو کروک روی سایت‌ها و فضای مجازی قرار گرفت، به شایعه‌ها بیش از پیش دامن زد و قصه تلخ قضاوت‌ها یکی‌یکی از راه رسیدند. آنچه که در لابه‌لای تلکس‌های خبری، بررسی‌های جسته و گریخته کارشناسان راهنمایی و رانندگی و گزارش‌های میدانی به گوش می‌رسید، ملغمه‌ای از شایعات بود که تصویری مبهم از سکانس‌های قبل از تصادف را به تصویر می‌کشید. تصاویری که در فضای مجازی و روی صفحه‌های اینستاگرام و فیس‌بوک کاربران منتشر شد، حکایت از ٤ جوان مرفه‌ای داشت که در بامداد پایتخت با خودروی لوکس بی‌ام‌دبلیو در اتوبان‌ها می‌تاختند. با این حال شایعات برای کاربران مجازی دیر یا زود مختومه خواهد شد و درنهایت از همه این ماجرا آنچه باقی خواهد ماند، خاطره‌ای است تلخ در ذهن بازماندگان.

گفت‌وگو با پسر نجات‌یافته

نامش آرمین بخشی است، ٢٤ساله و تنها بازمانده تصادف بی‌ام‌دبلیو در اتوبان همت. آن بامداد دوشنبه که آمد، راحت آمد و سخت رفت، دوستی‌هایشان تمام شد و تنها سیاهی بر جا ماند. حالا پسر جوان همراه با شوک بعد از حادثه، در یک بیمارستان تخصصی بستری است، با این حال اما وضع جسمانی‌اش خوب است و تنها از ناحیه آرنج دست راست دچار شکستگی شد. غم غریبی در صدایش احساس می‌شود و درحالی‌که عزادار دوستانش است به‌عنوان تنها شاهد تصادف در گفت‌وگو با «شهروند» جزییات حادثه را شرح داد.

از شب حادثه بگویید؟

حمیدرضا کمالی، شاهین حسین‌آبادی و حمید چشمه مثل من ساکن کرج بودند. ساعت ١٠ شب یکشنبه بود که برای معامله خودروی حمیدرضا راهی تهران شدیم. به میدان کاج سعادت‌آباد رفتیم و بعد از تنظیم قرارداد قصد داشتیم دوباره به کرج برگردیم. من در صندلی عقب سمت شاگرد نشسته بودم. سرعت خودرو در قسمت‌های کم‌تردد بزرگراه زیاد بود اما همه ما به رانندگی حمیدرضا اطمینان داشتیم و می‌دانستیم او بیشتر از این‌که نگران جان خودش باشد همیشه مراعات سرنشین‌های خودرو‌اش و مخصوصا موتورسواران را می‌کرد. در لحظه تصادف هم مطمئن هستم سرعت ما زیاد نبود، دوربین‌های بزرگراه ٩ کیلومتر قبل از محل تصادف سرعت خودرو را ١٧٦ کیلومتر بر ثانیه، ثبت کرده بودند.

از لحظه تصادف تصویری یادت هست؟

در لاین وسط بزرگراه همت درحال حرکت بودیم که ناگهان یک موتورسیکلت جلوی خودرومان پیچید، حمیدرضا به خاطر برخورد نکردن با او فرمان را به سمت چپ هدایت کرد اما لاین سبقت بسته بود. بعد از آن لحظه که همه چشم‌مان را به جلو دوخته بودیم چیز دیگری یادم نیست. این لحظات در تصویر دوربین‌های پلیس بزرگراه هم ثبت شده است.

به‌عنوان تنها شاهد تصادف، علت حادثه چه بود؟

آخرین تصویری که همراه دوستانم در جلوی خودرومان دیدم موتورسیکلتی بود که ناگهان مقابل خودروی ما پیچید. اگر واکنش سریع حمیدرضا نبود این امکان وجود داشت که حداقل خودش زنده می‌ماند. اما او با از خودگذشتگی قصد داشت تا آسیبی به سرنشین موتورسیکلت وارد نشود به همین خاطر مجبور شد خودرو را به سمت چپ هدایت کند که این حادثه هولناک رخ داد.

فکر می‌کردی نجات پیدا کنی؟

چیزی از بعد از تصادف یادم نیست. اولین تصویری که بعد از به هوش آمدن دیدیم حمید چشمه بود. او در کنار من روی تخت بیمارستان بستری بود. هنوز نمی‌دانستم چه بلایی سر ٢ دوست دیگرم آمده است و به خاطر داروهای بیهوشی و دردی که داشتم دوباره به خواب رفتم. تا این‌که بعد از به هوش آمدن متوجه شدم حمید هم به کام مرگ فرو رفته و حمیدرضا و شاهین در دم جان سپرده‌اند.

الان حالت چطور است؟

تنها آرنج دست راستم دچار شکستگی شده و لگن سمت راستم ترک برداشته است. خدا را شکر حالم خوب است و تنها به خاطر پلاتین‌هایی که در دستم گذاشتند یک بار تحت عمل جراحی قرار گرفتم.

خط بطلان به شایعات مجازی

درحالی‌که شایعات بر سرعت خودروی بی‌ام‌دبلیو دامن می‌زدند و هر کاربر شبکه‌های مجازی کارشناس تصادفات شده بود اما علی کمالی برادر مرد قهرمانی که در این حادثه پشت فرمان خودرو نشسته بود عکسی را در اختیار  روزنامه شهروند قرار داد تا صحتی باشد بر حرف و حدیث‌های بی‌اساس که در فضای مجازی دهان به دهان چرخید.

علی کمالی در رابطه با سرعت خودروی بی‌ام‌دبلیو گفت: «در خودروهای جدید کیلومتر شمار به کامپیوتر خودرو متصل است و وقتی برق خودرو قطع می‌شود کیلومتر در همان عقربه‌ای که قرار داشته است متوقف خواهد شد. وقتی خودروی تصادفی برادرم را تحویل گرفتیم عقربه کیلومتر خودرو روی ١٠٩ قرار داشت، درحالی‌که شایعات از سرعت خودرو روی ١٨٠ تا ٢٠٠ خبر می‌داد. این موضوع نشان می‌دهد که با توجه به تسلط حمیدرضا در رانندگی خودروی او قطعا در شب حادثه دچار نقص فنی بوده است و به احتمال زیاد قبل از برخورد با گاردریل یا رینگ شکسته شده یا فرمان قفل کرده است. به دلیل پیچیدگی این موضوع هنوز کارشناسان درحال بررسی جعبه فرمان خودرو هستند تا علت حادثه در این تصادف مشخص شود. با این حال امیدوارم مردم قبل از اعلام نظر کارشناس تصادفات قضاوت‌های ناعادلانه‌شان را کنار بگذارند تا مرهم این داغ بزرگ که خانواده حمیدرضا تحمل می‌کنند، باشند.»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 159
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EE ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    فقط؟
    • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      چه دروغ شاخداری.... موتور ؟؟؟؟ اونم ساعت 4 صبح ؟؟؟؟ لاین وسط اتوبان ؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      اگه با ۱۰۹ کیلومتر این بلا سر ماشین و ۳ نفر کشته داده پس باید در کارخانه ب ام و رو گل گرفت و فقط پراید سوار شد
    • بی نام RO ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      ببخشید اگر ۱۷۶ تا سرعت نبوده پس سرعت عادیتون چقدر بوده؟
    • بی نام RO ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      237 9
      وقتی میگند ارام و با سرعت مطمئنه بروید برای همینه که بتونی ماشینت را کنترل کنی، در ضمن با اون سرعت بالا به نظرت امده که موتوری پیچیده جلوت، موتوری داشته راه خودش را میرفته
    • بی نام IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      دیوار حاشا همچنان بلند و مستحکم
    • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      169 6
      خدا نكنه شما رسانه ها بخواين از يك آدم معمولي قهرمان بسازين حالا ما نميگيم كه آدم مرده را سرزنش كنين ولي از مسوول كشته شدن سه نفر قهرمان نسازين اصلا ادعاي 109 كيلومتر شما درست كه درست نيست ولي 109 كيلومتر در لاين سمت راست اتوبان سرعت مقبوليه اي واقعا كه آدم چي بگه.
    • بی نام A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      حتی یک برگ هم به اذن خدا زمین نمی افتد....
    • محمد رضوانی فر A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      168 6
      خب لحظه وقوع حادثه تا زمان قطع شدن برق خودرو یک فاصله ای بوده که سرعت رو به 109 کاهش داده....البته خدا بیامرز تقصیری نداره وقتی کیلومتر جلو تا 300 جا داره خب آدم زورش میاد با 60تا بره....هرچند هیچوقت به عاقبتش نگاه نمی کنیم.....
    • احسان A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      12 شب بوده دوست من ، 4 صبح چیه؟؟؟
    • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      122 5
      آره خوب شد گفت فقط 176، کم کم داشتم فکر میکردم سرعتش غیرمجاز بوده
    • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      40 79
      کلا حمید دست فرمونش خوب بود من کامل نمیشناختمش ولی چندباری دیده بودمش. وجدانن با بی ام و 176 میرفته ماشینی که برای سرعت ساخته شده. الان تو همین اتوبانهای تهران مردم با پراید به این سرعت میرسن
    • بانام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      85 6
      انگار قاطی داری؟ ساعت 4 صبح تصادف پورشه بود نه بی ام و
    • احسان A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      31 6
      دوست بی نام دوم ، توی اتوبان همت در اون محل ، گارد ریل تموم میشه و کنار اون بلوک سیمانی گذاشته شده ، متاسفانه بی ام و به گارد ریل کشیده می شه و دقیقا به ابتدای بلوک های سیمانی برخورد میکنه که باعث میشه خودرو از جاش بلند بشه و سرنشین هایی که کمربند نبستن به بیرون پرتاب بشن. فیلم رو با دقت اگه مشاهده کنی می بینی دقیقا این اتفاق به چه شکل می افته. اگه مسیر شما هم به همت بیافته می بینی که دقیقا محل تصادف و برخورد شدید خودرو به ابتدای بلوک های سیمانی مشخصه
    • محمد A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      68 7
      از پراید تند تر میرفته یعنی ؟
    • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      26 2
      آقاي بي نام ساعت 4 اتفاق نيفتاده. حادثه اتوبان همت ساعت 12:40 بامداد بوده.
    • بی نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      24 2
      منظورش از قهرمان،‌همون مرحوم کمالی هست که قهرمان اتومبیل رانی بوده
    • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      38 1
      فقط.فقط امیدوارم راهنمایی و رانندگی ما مثل کشور های پیشرفته کسی رو که با سرعت و جنون با جون مردم بازی می کنه محاکمه کنه و به جریمه و باطل کردن گواهی نامه راضی نشه.فقط امیدوارم وزارت راه ما هم جاده ها و اتوبان های امن بسازه که عشق سرعت ها برن و خودشون رو خالی کنن.فقط امیدوارم که انگشت اشاره رو به سمت هم نبریم و فکر چاره باشیم.فقط همین.
    • تاریخ A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      6 17
      ضمن ابراز تاسف از مرگ هموطنان ما در این حادثه، این اعتقاد را دارم که نقص فنی سبب از دست رفت کنترل راننده بر خودرو شده. شاید اغلب بدانند که خودروی ب.ام.دبلیو مکانیزم اختصاصی دارد که در سرعت های مختلف زاویه گردش فرمان را با مانور چرخهای خودرو تنظیم می کند و برایم جای تعجب بود که دیدم مانور رفت خودرو هیچ جواب برگشتی نداشت مانند اینکه کسی بخواهد عامدانه خودرو را به دیوار بکوبد، جدا از حاشیه های بوجود آمده که دلایل خاص خودش را دارد هموطنان عزیز با پرهیز از تحصیل لقمه حرام از مرگ های سخت و حوادث ناگوار می توانند دوری جویند.
    • حامد A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      5 4
      بینام سومی ربطی به پراید بی ام و نداره. این ماشین از اون سقف بازشوها بوده و سقفش هم باز بوده، برای همین انقدر تلفات داده. ضمنا حتی اگه با سرعت 109 هم به مانعی برخورد کنی، واقعا خطرناکه. تستهای ایمنی خودروها که مطمئنا خیلیها دیدن که خودرو رو به یک مانع میکوبن، با سرعت 60 کیلومتر انجام میشه.
    • بی نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      22 2
      در ضمن "بی ام دبلیو " نیست خبرجان " بی ام و " هست شما آلمانی رو انگلیسی نخونین لطفا
    • م A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      14 1
      دوستان ، قضاوت نکنین . .. شاید یه روزی ، یه حادثه ی مشابهی ، خدای نکرده برای ما پیش بیاد . اونوقت ما هم دوست نداریم کسی درباره مون قضاوت کنه .
    • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      13 1
      سرعت 109 کیلومتر در لحظه از کار افتادن کامپیوتر با توجه به ترمز شدید انجام شده یعنی سرعت ماشی به مراتب بالاتر از این بوده است و عدد ثبت شده در دوربین های پلیس 9 کیلومتر قبل از تصادف درست به نظر می رسد به هر حال واقعیت این است که بسیاری از ما حادثه را صرفا برای دیگران می دانیم و این اعتماد به نفس کاذب در یک لحظه می تواند ما را به ایینه عبرت دیگران تبدیل کند خدایشان رحمت کناد
    • بی نام A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      3 0
      خدایشان بیامرزد
  • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    الان این خدا بیامرز قهرمان شد؟ که به موتوری نزده است دوربین ثبت کرده 176 کیلیومتر بعد می فرمایند سرعتی نبودده؟داخل شهر بوده
    • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      درست متنو بخون نوشته 9 کیلومتر قبل از محل تصادف سرعتش 176 تا بوده
    • بهنام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      اگر تو فیلمشم نگاه کنی ترمز می زنه همون ترمز وبرخورد سرعتشو 176از به 109 قرار می ده ...مانع سرعتو کم می کنه ...ضعف شرکت بم ام دبلیو المان نیروی انتظامی رو زیر سوال می برید ساعت 4 صبح ماشین معامله می کنن؟؟؟؟؟؟؟ ......
    • بی نام IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      43 0
      آقا بهنام دو تا تصادف رو با هم قاطی کردی. ساعت صبح واسه پورشه بود.
    • بی نام RO ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      29 9
      از کجا معلوم که این عکس مال این خودرو باشه؟
    • بی نام RO ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      51 3
      اونی که ما تو فیلم دیدیم شما از خط کند رو رفتید تو خط سرعت، در ضمن سرعت ۱۰۹ تا هم برای اون اتوبان شلوغ زیاد بوده،در ضمن این سرعت ۱۰۹ بعد از ترمز شدید بوده وقبلش سرعتتون خیلی بیشتر بوده، در ضمن من موتوری درتصویر ندیدم، شاید به علت تاریکی بوده
    • بی نام RO ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      49 0
      در جواب آقا بهنام بگم که این تصادف ساعت 12/30 بود اون تصادف ساعت 5 صبه مربوط به پورشه خ شریعتی بود
    • م IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      23 0
      متن خواندم ولی در بزرگراهای تهران به فاصله 10 کیلومتر به 10 کیلومتر دوربین قرار دارد ؟؟
    • بی نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      22 26
      وای ... چند نکته ... یک این که سرعت خودر نهایتا 130تا140 بوده اگرم ترمز کرده باشه 70 کیلومتر نمیتونه کم کنه چون ماشین برای سال 2005تا 2011 بوده و سیستم ترمز خوبی که مد نظر باشه روی بی ام دبلیو این مدل نصب نشده که 70 کیلومتر در عرض 3تا4 ثانیه سرعت کم کند ...به عنوان مثال سیستم ترمز ماشین من برمبو هست که از 100 تا 0 رو تو 4ثانیه تا 5 ثانیه ثبت کرد که ماشین در تصادف به هیچ عنوان نمیتونست 70 کیلومتر کم کند ... دوم عکس پلیس 176 کیلومتر ثبت کرده در محدوده دهکده المپیک بوده و تصادف در نزدیکی یادگار امام اتفاق افتاده و فاصله زیادی تا تصادف بوده ... سوم تصادف بی ام دبلیو ساعت 12و30 دقیقه صبح اتفاق می افتد نه 4 صبح پس لطفا خبر را کامل خوانده و حاشیه سازی نکنید ... مرسی ... خبر جان چاپ کن ...
    • محمد A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      20 25
      اقا درست 9کیلومتر قبل تر 176 تا بوده . بالاخره خلاف بوده یا نه . دم موتوریه گرم فقط همین
    • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      2 7
      اشتباه مثبت دادم
  • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    خداوند رحمتشان کند..حق با برادر بزرگوار آن مرحوم میباشد.لطفا قضاوت بی مورد نکنید..به خانواده های داغدار خدامند صبر عنایت فرماید.
    • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      88 8
      قضاوت بی مورد؟, سرعت 176 کیلومتر تو اتوبانی که سرعت مجازش 100 کیلومتره, وسط شلوغی خیابون, بعد تازه ایشون قهرمان هم هستند که موتوری رو نکشتند؟ موتوری هم یهو پیچید جلوی ماشینی که با 176 کیلومتر سرعت اصلا خداوند عقل رو گذاشته برای قضاوت کردن.
    • بی نام RO ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      22 2
      جالبه میگه:"او بیشتر از این‌که نگران جان خودش باشد همیشه مراعات سرنشین‌های خودرو‌اش و مخصوصا موتورسواران را می‌کرد" اگر مراعات جان بقیه را می کرد که اینجوری رانندگی نمیکرد،
  • بی نام EU ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    مرد قهرمان ؟ بابا بی خیال. کسی که 9 کیلومتر قبل تر تو بزرگراه داخل شهر 176 تا سرعت داشته .... ساده فکر کنیم، سرعتش بالا بوده حالا چند تا مهم نیست. چند تا جوون هم بودن کنار همدیگه، حالا قبلش چی کارا کردن اونم مهم نیست و به ما ربطی نداره. بی دقتی کرده و حادثه رانندگی براش پیش اومده، خدا بیامرزدش.
    • بی نام RO ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      1 2
      ااااین عکس هم که دروغینه، روی جلو آمپر جای قطرات بارانه ولی اگر ماشین تو پارکینگ هم بوده بعد تز حادثه بارون نیامده
  • ناشناس IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    110 4
    176 بالاخره یا 109 ؟ تو همین گزارش دو تا سرعت اعلام شده . اگر 109 بوده که هیچ ولی 176 برای داخل شهر زیاد نیست ؟ که بازمانده میگه سرعت زیادی نداشتیم .
  • سید محمود A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    176 6
    مثلا خواستید بندازید گردن اون موتور سوار؟ اون موتور سوار که داشت راه خودشو یرف اگر مثل ادم رانندگی میکردن و سرعت مطمئنه تونم تو اون ترافیک این اتفاق پیش نمیومد بالاخره ترمز کرده سرعتش اومده روی 109‍ که بازو تو همت این سرعت غیر مجازه پس دنبال توجیه و انداختن گناه گردن دیگران نباشید وقتی کله ادم باد داشته باشه و جوگیر بشه و خودش رو همه چیز تموم بدونه این اتفاقات هم پیش میاد...
    • قلي IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      51 1
      دقيقا همينطوره،موتوريه داشته 8090تا لاين وسط ميرفته اينا با سرعت بالا يهو بهش ميرسن و بقيه ماجرا،دوستان دقت كنيد توي سرعتهاي بالاي 120تا روند كاهش سرعت و ترمز گيري خيلي طولاني ميشه و فرصت عكس العمل مناسب رو از آدم ميگيره.
    • بهادر A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      18 40
      من کاری به سرعتشون و اینکه قبلش چیکار کردم ندارم،چون به هیچ کدوم ما مربوط نمیشه...ولی ببخشید موتور سوار تو اتوبان همت چیکار میکرده؟ مگه ورود موتورسیکلت به اتوبان ممنوع نیست؟
    • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      32 1
      بهادر جان،ورود موتورسيكلت به آزادراه ممنوعه نه اتوبان،آزادراه با اتوبان فرق داره:آزادراهها عوارضي دارند و سرعت مجازشون حداكثر120كيلومتره مث آزادراه تهران قم و تهران ساوه ولي اتوبانها حداكثر سرعتشون 90تا 110تا تعيين شده مث آزادگان و همت و ...
  • امیر IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    15 96
    اتوبان همت ترافیک سنگینی داره بعیده با سرعت 176 کیلومتر بشه حرکت کرد به تصاویر منتشر شده دقت کنید متوجه حرفهای من می شید
    • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      25 21
      ساعت 4 صبح که دیگه ترافیک اتوبان سنگین نیست
    • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      24 2
      ساعت 4 نبوده ساعت 12:40بوده. انقد درگير حاشيه ميشيد حداقل ساعت رو هم درست بنويسيد
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    120 2
    موضوع اینه که برق خودرو تا تصادف شدید نباشه قطع نمیشه. یعنی چند لحظه بعد از تصادف و قطع برق که سرعت خود به خود کم میشه تازه رسیده به 109
  • بی نام IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    105 1
    راننده مرحوم قبل از برخورد حتما ترمز گرفته و صفحه کیلومتر سرحت هنگام برخورد و قطع شدن برق رو نشان میده
  • بی نام A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    83 2
    176 کیلومتر بر ثانیه یا ساعت؟؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    227 9
    مثل اینکه یک چیزی هم به این راننده ای که امنیت مردم را به خطر انداخته بدهکار شدیم
    • حميد IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      65 1
      تو تصويري كه دوربين كنترل سرعت گرفته نفري كه عقب سمت شاگرد نشسته براي دوربين دست تكون داده كه احتمالا همين رفيق زخميمونه.اون موتور سوارم كه بنده خدا داره لاين يك رو براي خودش مي ره و خودرو اين دوستان از كند رو مي ياد تو لاين يك مجبور مي شه به خاطر تصادف نكردن با موتورسوار بره تو لاين سرعت و با گاردريل برخورد مي كنه.خداييش ما ايرانيا چرا اينجوري هستيم.موتوري و بي ام و و پليس و .... همه مقصرند غير از اين جوونايي كه متاسفانه واسه چند لحظه خوشگذروني جونشونو از دست دادند.خدا رحمت كنه همشونو و كاش ما با درس گرفتن از حوادث اينچنيني جون خودمون و بقيه رو به خطر نندازيم.
    • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      19 1
      اين خوب امدي
    • بي نام ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      13 1
      احسنت
  • gooli A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    32 0
    سرعت 109 بعدازترمزگرفتن بوده که سرعت کم شده ولی تا توقف کامل حداحقل 30 متردیگه لازم داشته وچون باهمون سرعت کامپیوترازکارافتاده وروی 109 مونده.
  • بی نام RO ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    26 1
    تو ایران همیشه یه چیزی باید اینقدر گندش دربیاید تا به فکر علاجش بیوفتیم :
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    56 2
    اين يارو آخريه به جاي اينكه ناراحت از دست دادن برادرش باشه اصرار داره كه ماشين نقص فني داشته آقا ميدونيم دست فرمون داشته ميدونيم و اصلاً و ابداً ايراد از راننده قهرمان نبوده، اصلاً همه آنهايي كه اينجوري ميشن ادعاي دست فرمون دارند و خودشون را يه پا لوئيس هميلتون ميدونند
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    43 0
    اتفاقاً اين تصوير خيلي خوب سرعت بالاي خودرو در بزرگراه را اثبات مي كند . سرعت در لحظه انهدام و قطع شدن برق خودرو 109 بوده . از لحظه رويت موتور سيكلت راننده جهت كنترل خودرو پدال گاز را رها و با ترمز و ساير تجهيزات در اختيار با تمام توان سعي در كاهش سرعت و كنترل خودرو مي كنه ولي خودرو بعد از انحراف شديد و طي مسافت طولاني كه قطعاً با كاهش سرعت قابل ملاحظه همراه بوده در لحظه برخورد با گارد ريل و قطع شدن برق خودرو به سرعت 109 رسيده و در آن سرعت استپ شده است كه اگر سيستم ترمز بسيار عالي بي ام و را در نظر بگيريم بايد سرعت توي لحظه رويت موتورسيكلت شايد حتي بالاتر از 180 بوده باشد
    • مهدی IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      13 0
      منم با نظرتون موافقم در ضمن تو تصاویری که گرفته شده موتورسیکلت رو میشه دید
  • بی نام RU ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    16 22
    آقایون محترم چرا به چیزای بی مورد گیر میدین مهم اینه که سه تا جوون از بین رفتند به هر دلیلی هم که باشه خدا صبر بده به خانواده هاشون
    • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      19 3
      اگر یک جوان بیگانه دیگر قربانی این حادثه بود چی؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    20 3
    آره تو راست میگی
  • محمد IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    35 0
    خدا بیامرزدش. ولی بحث تخلفات رانندگی به بی ام دبلیو و پورشه ختم نمیشه .تئ بزرگراه های تهران پر شده از پرایدها و پژوهایی که خیلی بد رانندگی میکنن، لایی می کشن و... با بزرگ کردن یک یا دو حادثه مشکلی حل میشه.ما در فرهنگ رانندگی،در کیفیت ماشینها، امنیت راه ها، نحوه حضور و برخورد پلیس با رانندگان متخلف و...دچار مشکل هستیم.باید قبول کرد و به دنبال راه حل بود
  • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    32 4
    آیین نامه رانندگی رو تا حالا خوانده ای؟بخون. سرعت مجاز در شب و روز رو هم توی اون نوشته.
    • احسان A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      17 5
      دوست عزیز در اتوبان های تهران ، سرعت مجاز برای شب و روز یکسان و بسته به نوع شمالی جنوبی و شرقی غربی بین 80 تا 90 کیلومتر متغیره. حداکثر سرعت در اتوبان همت در محل تصادف 90 کیلومتر در ساعته. هر شب مسیرمه. ساعت 12 و نیم شب هم پر تردد و پر از موتورسوارهاییه که اصلا جونشون براشون اهمیت نداره.
  • بهروز A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    18 49
    این شخص الان یک مجرم هست چرا هیچ چیز از این موضوع گفته نمیشه؟ اگر چند تا مثل این رو سریع اعدام کنید کسی جرات نمیکنه اینجوری توی بزرگراهی که به سختی میشه بالای ۸۰ تا رفت ۱۷۶ تا بره
    • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      57 10
      بعد یک گروه به اسم داعش درست می کنیم شمارو هم رئیسش می کنیم
  • مهدی نارمک IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    27 8
    به هر حال سه تا از اون جوون ها دیگه زنده نیستن...خدا به خانواده هاشون خصوصا مادران شون صبر بده که هم باید داغ از دست دادن عزیزشون رو تحمل کنن و هم تا مدتی مجبورندجوابگوی سوالات و شایعات مردم باشند....
  • بهرام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    26 2
    سرعت 176 مجازه ؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    18 2
    عکس هیچ چیز را ثابت نمی کند. مسلما ترمز گرفته. سرعت ۱۷۶ ک م هم لابد دروغ است؟
  • مازیار A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    28 2
    این چه تحلیلیه هرکس دیگه ای هم بود نمیزاشت ماشین گرون قیمتش بخوره به موتور و خراب بشه اگه خدابیامرز میدونست بره به چپ فوت میکنه مطمئن باش راهشو ادامه میداد
    • بی نام RO ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      16 1
      و موتوری را یا زیر می کرد یا هوا ...
  • مجید10 IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    21 3
    حتی اگه 109 هم باشه بازم زیاده . توی شب حداکثر 7 5 تا سرعت مجازه . خلاف خلافه چه 1 کبلومتر چه 200 کیلومتر بیشتر.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    36 1
    اما او با از خودگذشتگی قصد داشت تا آسیبی به سرنشین موتورسیکلت وارد نشود خب سرعت قانوني ميرفت از جان خودش ودوستاش نميگذشت
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    27 1
    دور موتور يك ماشين پرقدرت با حجم موتوربالا در 100كيلومتر سرعت نبايد 3.5باشه بايد كمتر باشه مگر اينكه ناگهاني ترمز گرفته باشه
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    23 1
    یک جا کار میکردم یه ماشین چپ کرد برای اینکه گردن راننده نیفته از رییس کارگاه خواستند علت را نقص فنی خودرو اعلام کند. رییس کارگاه گفت اگه یه جا حتی تو آفریقا اینکار سابقه داشت من هم حاضرم اشکال را گردن شرکت تولید کننده خودرو بندازم . حالا شما هم اگر چنین سابقه ای دارید که تو دنیا کسی تو شهر با 176 کیلومتر در ساعت سرعت که بعد از برخورد تازه به 109 کیلومتر رسیده خودرو را مقصر معرفی کرد میتونید بگید تقصیر راننده نبوده
  • امیر A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    12 6
    آقا صفحه کیلومتر ماشین های لوکس مگه دیجیتالی نیست؟
  • ايراني A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    37 11
    خدابيامرزدشون جهت شادي روحشان صلوات
  • ن A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    17 1
    اینکه موقع تصادف سرعتش چند بوده مهم نیست بالاخره سرعتش در طول مسیر بالا بوده و دوربین هم ثبت کرده و نشون میده اقدام به این عمل کار فوق العاده خطرناکیه پس خواهشن مصاحبه طوری تنظیم نکنید که حس قهرمانانه به راننده و سرنشیناش القا بشه
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    22 2
    فقط 176 کیلومتر سرعتش بوده.همش همین. واقعا چه از جان گذشتگی کرده که خواسته به موتوری نزده. به این می گن وقاهت. تازه طلب کار هم هستن که چرا موتوری پیچیده جلوشون. میگن کیلومتر 109 رو نشون می داده نمیگن کلی از زمان ترمز گدشته که تصادف کرده و برق خودرو قطع شده. نمی گه زده یه پژو پارس رو نابود کرده
  • علیرضا A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    15 4
    اولا اون سرعت 109که واقعا مضحکه. خوب معلومه ترمز کرده سرعت کم شده بعدشم موتوری؟؟؟ داستان از این خنده دارتر نبود؟ موتور های غالب هوندا بدل هستند که 100 تا رو به زور میرن... نکته ی آخر هم معامله ی ماشین ساعت 4 صبح...
  • بی نام IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    15 81
    یه کم انصاف بد نیست. همین شماها اگر پشت یه همچین خودرویی بنشینید بالای 200 تا حرکت می کنید. حالا دارید اینطوری قضاوت می کنید
    • میلاد A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      43 2
      نخیر جناب خیلی از اتوموبیل های معمولی می تونند حداقل 140 تا سرعت رو راحت برن ما به بقیه و خودمون و قانون احترام می گذاریم و شما اگه جنبه تون بستگی به این داره که پشت چی رانندگی می کنید بیخود بقیه رو جمع نبندید. هرچند اکثریت مردم در خفا با نظریات شما همراهند.
    • بی نام RO ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      22 2
      من اگر هم پشت همچین ماشینب بشینم مثل آدم رانندگی میکنم و جان خودم و بقیه را به خطر نمیندازم
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    18 0
    اخبار روی تلکس های خبری اومده بوده؟ مگه هنوز هم تلکس داریم؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    30 1
    والا فیلم که یه چیز دیگه میگه انگار میخواستین با سرعت بالا لایی بکشین کنترل از دستش خارج شده
  • بی نام A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    23 8
    خدا رحمتشون کنه موتور سوارها هم اصلا رعایت نمیکنند
    • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      17 3
      95 موتورسوارا خيلي بي احتياط هستن و هم پياده رو ها و هم خيابونها رو مال خودشون ميدونن و خيلي طلبكارن. خيلي از تصادفها مقصر اصلي خود موتورسوارا هستن
  • مجید CA ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    20 2
    عکس کنترل ترافیک موجود هست . سرعت 176 کیلومتر بر ساعت بوده ایشون این داستان قطع برق که گفته مضحک هست چون وسط راه رفتن که برق ماشین قطع نمیشه شما ببین سرعت چقدر بوده که بعد کلی ترمز و برخورد و قطع شدن برق هنوز عدد 109 را نشان میداده
  • مهرداد A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    4 24
    من هم فکر کنم سرعت بالای ۱۰۰ نبود از فیام مشخصه اصلا تو بزرگراه با این تراکم خودرو سرعت بالا غیرممکنه.
    • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      1 7
      دیگه الان مطمئنم که این کارو نمکنم.اونم تو اتوبان داخل شهر
  • بی نام IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    8 17
    اين يك حادثه بوده كه نامبرده هم دخالتي در اين رخداد نداشته است. بنظرم بهتر است گاهي كامنتهايي ننويسيم كه نشان دهد كه ما چقدر كم لطف هستيم.
  • امیر مسعود IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    24 4
    یه مراسم بگیرید از این قهرمان ملی تشکر کنید همه دوربینا اشتباه بوده فیلمم فتوشاپه جون موتوری و میخواست نجات بده
  • مهندس مکانیک A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    15 1
    ۱۰۹ تا موقع برخورد ثبت شده چون به احتمال زیاد قبل برخورد ترمز زده بوده سرعت خودرو قبل از تصادف احتمالا بیشتر بوده
  • آرش A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    25 3
    روانشون شاد خدا به خانواده هاشون صبر بده ولی خواهشا" از راننده مرحوم و دوستانش چهره های قهرمان و فداکار نسازید که اصلا" اینطوری نیست و به شدت بدآموزی داره.
  • احسان A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    4 9
    در ویدیویی که از این دوستان در صدا و سیما پخش شد عنوان می کنن که از مسیر شرق به غرب میدان المپیک این سرعت رو داشته ، در حالی که تصادف در مسیر غرب به شرق و موقع برگشت بوده و ساعت هم 12 و نیم شب بوده. متاسفانه دوستان همه چیزو اونطوری که دوست دارن برداشت می کنن ...
  • پرهام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    27 2
    در تمامی کشورهای پیشرفته افرادی که اینگونه رانندگی میکنن رو ضمن محرومیت از رانندگی دادگاهی میکنن چراکه جان دیگر شهروندان رو به خطر میندازن
  • شهلا DE ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    14 11
    این مصیبت عظیم را به خانواده های داغدار به عنوان یک مادر تسلیت عرض میکنم واز خداوند متعال ارزوی صبر جمیل برای تک تک بازماندگان دارم واز مردم عزیزمون خواهش میکنم به جای قضاوتهای ناعادلانه با خانواده های مرحومین اظهار همدردی داشته باشندو درس عبرت از این گونه ماجراهای غم انگیزبگیرند تا انشاالله دیگر خواننده اینگونه اخبار ناگوار نباشیم انشاالله
  • محمد IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    23 2
    با ارسال عکس به شایعات پایان داد؟؟؟ . اول از اونکه اصلا اصالت عکس معلوم نیست ثانیا قطع شدن برق خودرو بعد از برخورد وصدمه دیدن خودرو اتفاق میوفته که در اینصورت هم سرعت خودرو پس از برخورد با گاردریل و ضدمه دیدن مسلما کمتر هست. اتفاقا این عکس خودش شاهدی بر این موضوع هست که سرعت خودرو بسیار زیاد بوده چون بعد از برخورد و کم شدن سرعت 109 شده تازه.
  • بی نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    13 2
    اگه از وقتي كه موتور سوار ديدن تا لحظه تصادف ترمز كرده باشه هنگام قطع برق ماشين 109 كيلومتر بوده پس هنگام كه خودرو در حال حركت بود بيش از اينها بوده. بعدش اينها شدن قهرمان
  • بی نام A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    9 19
    آقا اصلا هرچی...چرا اینجوری شدیم ما...یه عضو تیم ملی فوت کرده...حیف شد....خدا بیامرزه...تمام....حالا هی قضاوت کنید....هی حکم صادر کنید....هی بهمش بزنید......همه کارشناس شدن
  • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    28 2
    مطمئنا سرعت بالا و بی احتیاطی منجر به تصادفی به این شدت شده، هرچقدرم کسی دست فرمون خوبی داشته باشه دلیل بر سرعت زیاد اونم تو اتوبان شهری نمیشه هم جون خودشونو بخطر میندازن همم بقیه بندگان خدایی که اونجا تردد میکنن. به هرحال خدا بیامرزشون جوون بودن ...
    • مینا IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      7 0
      خدا بیامرزه ولی تو سرعت بالا یه آن ممکن همه چی تموم بشه .
  • امیر IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    14 3
    176 کیلومتر بر ثاننننننننییییییییییه؟؟
  • من قهرمان نیستم یه ایرانی معمولیم A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    24 4
    اگه فیلمو ببینید متوجه میشید که این آقایون اول لایی می کشن بعد موتورسوارو می بینن واسه همین آخرین تصویر ثبت شده تو ذهنش موتور سوارس دست بردارید از قهرمان بازی تو اتوبانای ایران.
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    10 8
    می بینی بی اوو و پورشه تصادف هم که بکنند خبرشون تو بورسه حالا خدانکنه این پراید یا پیکان تصادف بکنه شش ماه بعد خبرش منتشر می شه اونم یه نفرباید تو خاطره تعریف کنه که دیدی شش ماه پیش یه پرایدی تصادف کرده بود
  • محمد IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    25 4
    قهرمانهای ورزشی در هر جای دنیا الگوی دیگر مردم محسوب می شوند غیر از کشور ما. چون ظرفیتشو ندارند.
  • حسین IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    22 1
    خدا بیامرزدشون. این دوست عزیز بازمانده همچین میگه از خود گذشتگی انگار با نارنجک رفتن زیر تانک؛ عزیزم دوربینای اتوبان 140150 تا سرعت ثبت کردن، لایی کشی تو اتوبان کاملا معلوم بود توی فیلم؛ میخواستید یه بدبخت دیگه رو هم بکشید... خندم میگیره؛ «از خود گذشتگی.... »
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    1 11
    کاملا واضحه یه اتفاقی واسه ماشین افتاده قبل حادثه والّا ماشین به طرز غیر عادی از مسیر خودش منحرف شد.
    • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      9 0
      تنها چیز غیر عادی که من دیدم رانندگی غیر عادی راننده بوده که با او وضع دتشته می رفته
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    22 0
    آقابون خانما والله بالله راهای ساده تر واسه خودکشی هست. با این مدل رانندگی جون بقیه مردم رو به خطر نندازین. چه خانوادها هستن که با بی احتیاطی بقیه سرنوشتشون عوض میشه
  • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    6 0
    خدا بیامرزه رفتگان این حادثه را. ولی باید. قوانین محکم تری وجود داشته باشه تا از رخ دادن اینگونه تخلفات جلوگیری به عمل بیاد اینکه چه ماشینی باشه مهم نیست مهم فرهنگ رانندگی که. ما هنوز به ان نرسیدیم قطعا مقصر این حادثه خود راننده بوده
  • اکبر A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    22 2
    اون بی ام و ، اون رینگ های اسپورت ، 4 تا جوون قهرمان ، نصف شب ، دقایقی قبل سرعت 176 کیلومتر ، ... باشه باشه ... تقصیر موتوری بود ... موتوری کجای فیلم بود خدا داند
    • علی A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      4 0
      ایول ... خوب گفتی
  • بی نام EE ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    10 2
    دور موتور این ماشین ۳۵۰۰ رو نشون میده،با توجه به حجم موتور ماشین،مشخص ترمز شدید باعث شده سرعت به ۱۰۹ برسه،مسلما از ۱۰۹ تا خیلی‌ تند تر میرفته
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    16 1
    خدا رفتگان همه را بيامرزد ولي قهرمان تو اين موضوع ديگه چه صيغه اي؟
    • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      11 0
      تو مملکت ما معنی قهرمان و پهلوان و امثالهم رو نمیدونن
  • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    18 1
    فقط 176 تا. آخیییییییی
  • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    20 2
    موقع برخورد 109 شده یعنی گاردیل سرعت رو کم کرده همون 176درسته
  • زینب IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    5 17
    بعضیا چقدر بی رحمن اگه برادر یا دوست خودتون بود دلتون می اومد اینجوری درباره ش حرف بزنین؟
    • بی نام RO ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      6 0
      رفتار این افراد بی رحمانه ست. همین ها یک خودروی پژو پارس وسرنشینانش را ناکار کرده اند. این بی رحمی نیست؟
    • بی نام RO ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      4 0
      اگر میزد به ماشین دیگر چی؟ این طرز رانندگی باعث مرگ دیگران نمیشه چون فقط رشخص راننده براتوم مهم بوده به ما میگی بی رحم
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    12 0
    مگه واحد سرعت کیلومتر بر ساعت نیست؟ پس 176 کیلومتر بر ثانیه چه صیغه ای هست؟
  • amir IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    12 2
    خداوند رحمتشون کنه و به خانواده هاشون صبر بده.
  • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    19 8
    من کاری به راست و دروغ ادعا های برادر ایشون و بازمانده ندارم اما فقط یک لحظه تامل کنید : فارق از این حادثه ایا درسته که در اتوبان "موتور" تردد کنه؟ ایشون سرعت داشته نداشته یه بحثه اما خداوکیلی غیر از اینه که این موتورها در اکثر مواقع "عامل" و مقصر حادثه هستند؟ چون یک نفر پول نداره خودرو بخره یا چون حمل و خدمات با موتور سریعتر و ساده تره و هزارتا دلیل دیگه درسته که این همه موتور بین خودرو ها باشن؟ منطق داشته باشیم. فارق از سقم و صحت ادعای ایشون باید فکر به حال این همه موتور که تعداد زیادیشون هم همیشه در حالا دهن کجی به قوانین راهنمایی و رانندگی هستند فکری بشه.
    • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      5 1
      موتور باید در اتوبان تردد کنه البته با رعایت قوانین ولی این حادثه هیچ ربطی به آن موتور سوار نداشت اگر سرعت مرحوم راننده 80 کیلومتر بود هرگز چنین اتفاقی رخ نمیداد ضمن طلب رحمت براب از دست رفتگان حادثه باید خدا را شکر کرد که با وسیله نقلیه دیگری برخورد نکرده وگرنه به جای سه نفر 10 نفر مرحوم میشدند
  • سینا IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    6 7
    من زمانی که تهران زندگی می کردم چنین اتفاقی البته با 206 تو شیخ فضل الله افتاد ساعت 1 نصف شب می تونم درک کنم ولی سرعت بالای 100 اشتباه هستش
  • رضا A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    8 7
    این همه تو روز تصادف میشه اینهمه توجه به این ۲ تا تصادف یعنی چی . در مورد سرعت هم اگر سرعت هر وسیله نقلیه هنگام برخورد بیشتر از ۴۵ باشه تصادف تو رده بندی بسیار خطرناک قرار میگیره در ضمن فکر کنم تعداد تصادفات و مرگ و میری که در طول سال موتوری ها و پرایدی ها باعث میشن حتی به نسبت در صدشون واقعا بیشتر باشه پس اینقدر بخل خودتون راجع به ماشین مردم هم کنار بزارید
  • علی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    16 0
    قهرمان؟؟؟؟؟
  • مهدی A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    4 7
    دادش متاسفانه در کشور ما پلیس محترم همه چیزو ربط میده به سبقت و سرعت و کسانیکه در لاین سرعت دارای سرعت کم و کمتر از حداقلی را دارند هیچ جریمه و توقیفی نمی کنه و بارها و بارها همتون شاهد هستید که خیلی از رانندگان با سرعت 20 کیلومتر در لاین سرعت درحال رانندگی ووقتی چراغ یا بوقی هم زده میشه تازه میگه من سرعت مطمئنه ام اینه و پلیس محترم هیچ اعمال قانونی براش نداره و برادران موتورسیکلت و کامیوندارها هم که کل جاده به نامشان سند زده شده از هر طرف که خواستن میرن
  • hooman A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    7 2
    اگه قهرمان بوده،توی میدون مسابقه باید خودش رو نشون میداده،نه توی همت،پس همون که رهبر عزیز گفتن،سرمست و مغرور...
  • علی AE ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    7 0
    نکته کلیدی رو هیچ کس نفهمید . وقتی با سرعت بالا توی لاین راست در حال حرکت بوده یعنی از ابتدای اتوبان در حال لایی کشیدن بوده
  • بهنام A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    10 1
    قهرمان ما به قول خبر ‍آنلاین ۲۰۰ تا رفته جون من و شما رو به خطر انداخته دیوانه وار لایی کشیده بعد این رفیقش اومده میگه از خودگذشتگی کرده به موتور نزنه...مرد حسابی اگه راننده از خودگذشتگی میدونست یعنی چی با اون سرعت نمی رفت... واقعا نباید واسه این مرگ ها ناراحت شد
  • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    8 0
    بله ١٠٩ درسته پای روی ترمز گذاشته کیلومتر ماشین اومده پایین ولی شتاب که همون اولیه بوده، باسرعت ۱۰۹کیلومتر محاله چنین بلایی سر این نوع ماشین بیاد
  • وحید A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    4 3
    سرعت بالا و بی احتیاطی درسته... ولی اگر فیلم لحظه حادثه رو نگاه کنید... موتور در لاین سرعت حضور داشته و بی ام دبلیو برای فرار از موتور به جداکننده وسط اتوبان میزنه
  • محمد A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    14 0
    خبر آنلاین لطفا نظر منو بذار ایندفعه. این کرجیا خیلی بد رانندگی میکنن. تو اتوبان تهران کرج 3 بار باعث شدن من تصادف کنم تا الان. هر 3 دفعه هم کاملا مقصر بودن. هر سه تا هم ایران68 بودن و اهل کرج. نمیدونم مشکل فرهنگی دارن یا آموزشگاههای رانندگی شون مقصرن. لطفا شما اینو انعکاس بدید شاید تاثیری رو رانندگی کرجیا مشاهده کردیم. لطفا لطفا لطفا
  • کوروش درخشان IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    2 1
    اینگونه موارد که متاسفانه ، اولین و آخرینشان هم نخواهد بود و تاسف بارتر اینکه موجب مرگ بیگناهان هم میشوند ....... در درجه اول نتیجه توزیع ناعادلانه ثروت در جامعه ،........ در درجه دوم و به تبع نتیجه اول عدم ساخت مراکز تفریحی ورزشی ارزان قیمت و در دسترس ....... و در درجه سوم عدم ساخت برنامه های شاد و جذاب توسط صدا و سیماست... مسئولان باید به این سه مورد توجه و عمل جدی و مسئولانه و فوری نمایند...
  • کوروش درخشان IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    11 0
    توی ویدئو هیچ موتور سوار مورد مدعا قابل مشاهده نیست ضمن اینکه چرا سرعت 176 ک م در ساعت این خودرو آن هم در بزرگراه شهری با این حجم تردد وسائط نقلیه از نظر این فرد باقی مانده تصادف ، تا بدین میزان عادی جلوه داده شده؟....
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    8 0
    قطعا سرعت حول و حوش 200 تا بوده ، لطفا توجه کنید خودرو بی ام و بوده بی ام و و نه چیز دیگر و 9 کیلومتر قبل تصادف 176 تا سرعت داشته و حد اقل 5 تا 10 ثانیه راننده با تمام قدر ت ترمز گرفته .
  • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    2 8
    من فیلم تصادف رو دیدم موتور سیکلت کاملا مشخصه . آدم نباید پا رو همه چی بذاره دیگه به خاطر پولدار بودن که صحنه تصادف رو منکر نمیشه شد
  • حسین A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    7 0
    نظرم عوض شد. بی ام دبلیو نمیخرم....ترمزش ضعیفه
  • بی نام A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    6 0
    خدا رحمت شان کند انشاالله به خانواده های جوان از دست داده هم صبر عنایت بفرماید .اما عکس از کیلومتر شمار چیزی را عوض نمیکند بهر حال هر راننده ای قبل از وقوع حادثه اولین کارش فشار بر پدال ترمز است و از کار افتادن کامپیوتر بعد از ترمز و برخورد با جایی یا جسمی را نشان میدهد در نهایت چیزی هم عوض نمیشود سه جوان جان خود را از دست دادند و بستگان زیادی را عزادار نمودند که همین خود ضایعه بزرگیست باز هم از خداوند میخواهم روح این مرحومین را شاد و به خانواه های داغ دار صبر عنایت کند.
  • ایرانی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    12 0
    راننده اگر قهرمان رالی ایران بوده نباید با این سرعت در اتوبان همت رانندگی می کرده و جای بسی تاسف داره که ایشون به این موضوع مهم توجه ای نداشتند . سرعت در پیست اتومبیل رانی باید انجام شه . من اگر جای پلیس بودم اینجور رانندگان را برای همیشه از رانندگی در جاده های عمومی محروم می کردم . واقعا جای تاسف است که آدمی به خود اجازه می دهد که با این سطح حرفه ای بودن در یک موضوعی دست به کاری بزند که جان خود و دیگران را اینقدر بی ارزش پندارد. افسوس و صد افسوس .
    • بی بی EU ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      5 0
      آفرییییییییییییییییییییییین y
  • حمیدرضا EU ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    3 5
    دوستان احتمالا میدونن آقای کمالی راننده مسابقات کلاس آزاد بودند و یه سری مقام هم تو مسابقات داشتن.در اینکه یه راننده کلاس آزاد حتما تو رانندگی متبحره هیچ شکی نیست هر چند دوستانی که از کنار پیست مسابقات رو تماشا کردن احتمالا این رو هم میدونن که تبحر آقای کمالی از شرکت کننده های دیگه ی کلاس آزاد شاید کمتر بود.من چند بار صحنه تصادف رو دیدم و هرچند واقعا با این طرز رانندگی مخالفم ولی توو رنج سرعت تصادف بعید میدونم یه راننده ای مثل ایشون اینجوری تصادف کنه. من نمیخوام بگم هرکس تبحر داره باید اینجوری رانندگی کنه، ولی چیزی که به نظر من موجب این تصادف شده یا عدم توانایی راننده در لحظه بوده یا نقص فنی امیدوارم روزی بیاد که امکانات اونقدر زیاد باشه برای جوونا که شاهد این صحنه ها توو خیابونامون نباشیم
  • فرزاذ IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    10 2
    خسارت پژو رو کی میده ؟راننده یا سرنشین ها یا بیمه؟
  • بی نام A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    1 1
    حالا این موتوری رو کی می خواد پیدا کنه . صحنه تصادف که شب بود
  • علیرضا IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    1 0
    تو متن نوشتید 176 کیلومتر بر ثانیه لطفا اصلاح شود
  • بی نام A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    4 0
    موتور مگه میتونه 176 یا 110تا بره که بپیچه جلوی ماشین شما؟
    • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
      0 0
      شاید کنارخیابون وایستاده یه مرتبه حرکت کرده 110 تا که می ره ولی 176 تا سرعت برای موتورهای مونتازایرانی درحد شوخیه تازه مگه کسی هم پیدا می شه که دل داشته باشه با سرعت 176 توی شهر موتورسواری کنه .
  • احسان A1 ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    3 0
    اینها خیلی مقصرند که با این سرعت هاشون این جوری با جون مردم بازی می کنند.
  • ﻋﻠﻲ IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    0 0
    اﻭﻻ ﺧﺪا ﺭﺣﻤﺘﺸﻮﻥ ﻛﻨﻪ ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﻋﻜﺲ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺳﻔﻴﺪﻩ ﻭﻟﻲ ﻋﻜﺲ 109 ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺷﻤﺎﺭ ﻣﺸﻜﻴﻪ
  • ﻋﻠﻲ IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    0 0
    ﺧﺪا ﺭﺣﻤﺘﺸﺎﻥ ﻛﻨﻪ ﻭﻟﻲ ﻋﻜﺲ اﺭﺳﺎﻟﻲ اﺯ ﺑﺮاﺩﺭﺷﺎﻥ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﻴﺴﺖ ﺩﺭ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺷﻤﺎﺭ ﺳﻔﻴﺪ و ﺩﺭ ﻋﻜﺲ اﺭﺳﺎﻟﻲ ﻣﺸﻜﻲ ﺑﻮﺩ
  • ﻋﻠﻲ IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    1 0
    ﺑﺎ ﻋﺮﺽ ﺗﺴﻠﻴﺖ ﺧﺪاﻭﻧﺪ ﺭﺣﻤﺘﺸﺎﻥ ﻛﻨﺪ. ﻋﻜﺲ اﺭﺳﺎﻝ اﺯ ﺑﺮاﺩﺭ اﻳﺸﺎﻥ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﺒﻮﺩ ﺯﻳﺮا ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺷﻤﺎﺭ ﺩﺭ ﺻﺤﻨﻪ ﺗﺼﺎﺩﻑ ﺳﻔﻴﺪ و ﺩﺭ اﻳﻨﺠﺎ ﻣﺸﻜﻲ ﺑﻮﺩ
  • مسعود A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    0 1
    واقعا متأسفم برای یک سری از دوستان...خودتونو بذارید جای خانواده ی این سه نفر.فقط همین...اقایونی که دم از قانون و این حرفا میزنید...امیدوارم انقدر وجود داشته باشید که خودتون خلاف نکنید.مرحوم حمیدرضا کمالی یه قهرمان بود.و مطمئن باشید اگر یکی از شماها جای ایشون بودین نه تنها خودتون.بلکه ۱۰نفر دیگه رو هم به خطر مینداختید...متأسفم براتون.روحشون شاد
  • s A1 ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    0 0
    خيلي بيكارين بگين خدا بيامرزه و تموم همه كارشناسن
  • پویان IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام اقای محترم با بچه که طرف نیستی تویه عکس شب حادثه رنگ صفحه کیلومتر ماشین حمید رضا سفید هست ولی این عکس رنگش سیاه هست پس با این عکسای الکی به نظر دیگران اهانت نکنید
  • علی US ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    1 2
    میشه شمایی که میگی فقط 176 سرعت داشتید بگید توی ایران کدوم موتور با تردد خیابانی هستش که 176 تا میرفته و جلوی شما پیچیده؟؟؟؟؟؟ اصلا داریم همچین چیزی؟؟؟ اگر هم باشه انگشت شمار هستش. بعدشم در لحظه برخورد که کامپیوتر ماشین از کار نمیفته بعدش که چند جا خورده و سرعت کم شده از کار افتاده این پیچیدست واقعا؟؟؟؟