ایرنا نوشت:

پایگاه خبری 24 امارات روز سه شنبه در خبری از هلاکت ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در بیمارستان رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی خبر داد.

این پایگاه خبری افزود: البغدادی به دلیل جراحات وارده در ماه مارس (فروردین) گذشته به بیمارستانی در منطقه جولان اشغالی جهت مداوا توسط پزشکان صهیونیستی منتقل شده و در آنجا به دلیل شدت جراحات به هلاکت رسیده است.

پایگاه خبری 24 اضافه کرد: هرچند که گروه داعش، گزارش رسانه ها را تکذیب کرده و گفته که سرکرده این گروه در سلامت است، اما منابع اطلاعاتی عراقی خبر انتقال البغدادی را با تعداد دیگری از مجروحان گروه داعش و النصره به یکی از بیمارستان های رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی برای نجات جان وی را تایید کردند.

این پایگاه خبری نوشت: گروه تروریستی داعش با انتشار خطابه ها و سخنرانی ها و انتشار عکس هایی مونتاژ شده از البغدادی سرکرده این گروه، تلاش دارد در صحت و درستی گزارش ها درباره مرگ سرکرده خود شبهه ایجاد کند تا بتواند با استفاده از این فرصت، موضوع انتقال سرکردگی گروه به شخص دیگری را به دلیل وجود درگیری های گسترده داخلی، سروسامان دهد .

بر اساس این گزارش، درگیری و اختلاف بین فرماندهان مدعی گروه تروریستی داعش بر سر جانشینی البغدادی بالا گرفته، خصوصا بین ابوعلاء العفری العراقی سرکرده با نفوذ در موصل با مدعیان رهبری شاخه های این گروه در عراق، سوریه و تعداد زیادی از مدعیان عرب و خارجی، اختلاف نظر شدیدی وجود دارد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    15 3
    با این همه جنایتی که مرتکب شده مرگ راحت بزرگترین پاداش به اوست... او باید زجرکش بشه تا شاید کمی دل مردم زجر کشیده عراق و سوریه آرام بگیره....
  • حمید A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    11 1
    انشا الله که خبر درسته و این لعنتی به درک واصل شده