ایران نوشت:

ساعت 8 صبح 5 اردیبهشت ماه مردی نگران خود را به کلانتری 112 ابوسعید رساند و ادعا کرد پسر 14 ساله‌اش به نام «امیرحسین» در مسیر مدرسه از سوی گروگانگیران ربوده شده است.
با توجه به در خطر بودن جان این دانش‌آموز تیمی از اداره 11 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و برای ردیابی گروگانگیران به تحقیق از پدر امیر حسین پرداختند.
وی گفت:‌ روز آدم‌ربایی پسرم ساعت 6.5 صبح از در خانه‌مان خارج شد تا با سرویس به مدرسه برود. 15 دقیقه بعد بود که زنگ خانه به صدا درآمد و از راننده سرویس مدرسه شنیدم امیرحسین را ندیده است. بلافاصله به در خانه رفتم و داخل کوچه را برای پیدا کردن امیرحسین گشتم اما اثری از پسرم نبود.
هنوز ساعت 7 صبح نشده بود که مرد ناشناسی با تلفن همراه من تماس گرفت و گفت پسرم در اختیار آنها است و در ازای آزادی‌اش 3 میلیارد تومان پول می‌خواهد.
کارآگاهان خیلی زود به تحقیقات ویژه‌ای از مدرسه امیرحسین دست زدند و پی بردند که در چند روز گذشته گروه‌شناسی با خودروهای مختلف سیتروئن و پژوی نقره‌ای رنگ به آن مدرسه رفته و سؤالاتی را درخصوص زمان حضور دانش‌آموزان در مدرسه و تعطیلی آنها پرسیده‌اند، در حالی که فرزندان‌شان در آن مدرسه مشغول به تحصیل نبوده‌اند.
وقتی مشخص شد که گروگانگیران می‌دانستند پدر و پدربزرگ امیرحسین تاجر آهن هستند و شرایط مالی خوبی دارند، کارآگاهان دست به اقدامات تخصصی‌ای زدند و پس از یک رشته تجسس‌های اطلاعاتی توانستند به شناسایی آدم‌ربایان 3 میلیارد تومانی دست زده و مخفیگاه‌شان را در شمال‌غرب تهران به دست آورند. در حالی که خانواده امیرحسین با آموزش پلیس گام به گام گروگانگیران را سرگرم کرده بودند کارآگاهان توانستند اسارتگاه پسر دانش‌آموز را در دهکده المپیک ردیابی کنند.
تیم‌های پلیسی مخفیگاه گروگانگیران را به محاصره خود درآوردند و توانستند امیرحسین را آزاد کرده و سه آدم‌ربا را که پدر و پسر و مرد دیگری هستند به دام اندازند. طراح اصلی این آدم‌ربایی در بازجویی‌های پلیسی گفت: مدت‌ها پیش من در بازار آهن کار می‌کردم که با پدربزرگ امیرحسین به اختلاف مالی برخوردم.
وی افزود: بعد از مدتی به قصد جبران این اختلاف نقشه ربودن نوه وی را کشیده و پس از تحت‌نظر قرار دادن امیرحسین و چگونگی رفت و آمدش به مدرسه صبح زود به کمین وی نشستیم، پسرم و همدست دیگرم وی را ربوده و با هم به دهکده المپیک بردیم.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =