۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

مناظره سیاسی با موضوع «بررسی سیاست خارجی دولت فعلی و دولت پیشین» با حضور خلیل موحدی و جوادی حصار در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد لغو شد.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ جلسه مناظره سیاسی که مقرر بود عصر دوشنبه با حضور خلیل موحدی و جوادی حصار به عنوان نمایندگان اصولگرایان و اصلاح طلبان با محور سیاست خارجی دولت فعلی و قبلی در دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد مشهد برگزار شود به دلایل نامشخص لغو شد.
حجت الاسلام سلطانی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد در این رابطه گفت: «به نظر می رسد اتهامات منتسب به جوادی حصار موجب لغو این جلسه شده باشد.»
«مهر» گزارش داده است: با وجود اینکه صدور مجوز برگزاری جلسات مناظره در دانشگاه آزاد با امضای نماینده ریاست دانشگاه آزاد در امور تشکل‌های استان، نماینده ولی فقیه در دانشگاه و ریاست دانشگاه صادر می‌شود، اما منتظری نماینده ریاست عالیه دانشگاه آزاد در امور تشکل‌های استان از دلیل لغو این جلسه اظهار بی اطلاعی کرد.
در همین راستا خلیل موحدی در گفتگو با یکی از رسانه‌ها عدم تشکیل این مناظره را جلوگیری شورای تامین به دلیل مجرمیت جوادی حصار و انتساب دست داشتن وی در فتنه سال ۸۸ عنوان کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412050