معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: هراس از عظمت، قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران سبب شده که سران کشورهای 5+1 به پای میز مذاکره بیایند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران  علیرضا یونسی  بعداز ظهر یکشنبه ششم فروردین ماه در جلسه ستاد گرامیداشت روز سوم خرداد و بزرگداشت سالروز ارتحال  حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به حادثه طبس گفت: شواهد و قرائن نشان می دهد که آمریکا با تمام برنامه‌ریزی هایی که کرده بود علی رغم تمرینات در یک محیط شبیه سازی شده وقتی وارد ایران صحرای طبس شدند خداوند مکر آنها را به خودشان برگرداند.

وی با بیان اینکه مظلومیت نظام ما همین بس که 37 کشور جهان مستقیم با ما در حال جنگ بودند، افزود: زیبا ترین تجلی لطف خداوند به این ملت در دفاع مقدس محقق شد و این  الطاف الهی در کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز با جملاتی همچون شن‌ها ماموران خدا بودند و خرمشهر را خدا آزاد کرد آشکار بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه این از اصرار حکمت آمیز خداوند است که امروز حکومتی در عراق روی کار آمده که صد درصد موافق با ایران است، تصریح کرد: در حال حاضر در بیشتر کشورهای خاورمیانه جنگ و درگیری است و ایران اسلامی از معدود کشورهایی است که در ان امنیت به معنای واقعی وجود دارد.

وی افزود: هراس از عظمت، قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران سبب شده که سران کشورهای 5+1 به پای میز مذاکره بیایند.

یونسی با بیان در ادبیات سیاسی امروز زر و و زور و تزویر  جایی برای خودنمایی ندارد، اظهار کرد: اکنون امام خامنه‌ای پرچمدار فضیلتی است که سرچشمه آن وحی و نبوت بوده و جان‌ها را تسخیر می کند.

وی با بیان اینکه مستکبران از پرچمداری فرهنگی وادبیات نوین سیاسی ایران هراس دارند، افزود: ما وظیفه داریم که پاسداشت سوم خرداد را به زیباترین نحو گرامی بداریم چرا که گرامیداشت سوم خرداد پاسداشت عزت، فخر، شرافت و فضیلت ما است

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =