مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تسلیت درگذشت استاد حسین قندی، پیشکسوت روزنامه نگاری کشور گفت: این هنرمند فرهیخته یک گنجینه علمی و عملی سترگ برای کشور بود.

 

به گزارش حبرگزاری خبرانلاین  مازندران، احد جاودانی، با صدور پیامی درگذشت حسین قندی، مدرس علوم ارتباطات و پیشکسوت روزنامه نگاری را به جامعه رسانه ای کشور و خانواده‌ وی تسلیت گفت.

در پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آمده است: «انا لله و انا الیه راجعون، خبر درگذشت استاد حسین قندی، از برجسته ترین اساتید روزنامه نگاری کشور که در کنار تالیف آثاری مرجع و کاربردی، عمر شریف خود را صرف آموزش و پرورش دانشجویان و علاقمندان روزنامه نگاری در کشور کرد، مایه تاثر شد.

در این پیام آمده است: بی تردید، پژواک تلاش های خستگی ناپذیر این فرهیخته ارجمند، همچنان برای دانش‌جویان و علاقمندان روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، ماندگار و به عنوان یک گنجینه علمی و عملی سترگ برای کشور بود.

این پیام می افزاید: فقدان این مرد با فضیلت، معلم با اخلاق و استاد دلسوز را به اصحاب قلم و رسانه کشور، دوستان، دوستداران و دانشجویان او و همچنین خانواده محترم تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان، غفران الهی و برای خانواده شان، صبر مسئلت می کنم.»

در این پیام ذکر شده است: حسین قندی، روزنامه‌نگار پیشکسوت و مدرس روزنامه‌نگاری، در سن ۶۴ سالگی در بیمارستان غیاثی تهران دارفانی را وداع گفت. او متولد اسفند ۱۳۳۰ در سبزوار و بزرگ شده تهران بود. سال 56 بعد از اتمام دوره خدمت به آمریکا رفت و در رشته مدیریت بین‌الملل، کارشناسی ارشد گرفت و سال 58 به ایران بازگشت. بعد از بازگشت به ایران در روزنامه‌های کیهان، ابرار، اخبار، انتخاب،... و  جام‌جم در سمت‌های مختلفی مشغول به کار نویسندگی و ایفای مسئولیت شد.

جاودان گفت: این مدرس پیشکسوت روزنامه نگاری علاوه بر سال‌ها تدریس علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی و آموزش صدها خبرنگار و روزنامه‌نگار، آثار زیادی در حوزه رسانه منتشر شده که مرجع مهم و کم نظیری برای دانشجویان و علاقمندان این حرفه محسوب می شود.

شایان ذکر است، روزنامه نگاری نوین، مقاله نویسی در مطبوعات، روزنامه‌نگاری تخصصی، تخیل در روزنامه‌نگاری و... از جمله آثار ماندگار این استاد پیشکسوت است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =