مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: تا پایان سال 95 فاز اول پارک موزه دفاع مقدس افتتاح می‌شود

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران عبدالله ملکی بعداز ظهر یکشنبه ششم فروردین ماه در جلسه ستاد گرامیداشت روز سوم خرداد و بزرگداشت سالروز ارتحال  حضرت امام خمینی(ره) گفت: تا پایان سال 95 فاز اول پارک موزه دفاع مقدس را افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از خبرنگاران 13 رجب سفره عقد را در پارک موزه دفاع مقدس برگزار می کند، افزود: باید تلاش کنیم تا با فرهنگ سازی ارشهای دفاع مقدس به حفظ و نشر آن تلاش کنیم.

 مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس تجلی اراده و غیرت ملتی است که درس آموخته مکتب امام حسین و دانشگاه عاشوراست، تصریح کرد: ثمره این دانش آموختگی حماسه سوم خرداد با جلوه پیروزمندانه اسلام علیه کفر جهانی است.

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سایه هدایت و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و ایثار و حماسه عظیم فرزندان این مرز و بوم تحقق یافت، افزود: به پاس این پیروزی بزرگ امروز کشور تحت زعامت مقام معظم رهبری بعنوان تکیه گاه مطمئن برای مقابله با هجمه فرهنگی، دینی، جنگ نرم و سخت دشمنان، مقتدرانه به پیش می‌رود.

ملکی با بیان اینکه 48 دستگاه اجرایی و 22 فرمانداری عضو این ستاد هستند؛ افزود: 8 کمیته فرهنگی، اطلاع رسانی، سپاه و بسیج، نظارت و بازرسی، اداره کا امورربانوان استانداری و... در این ستاد فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه رده های مقاومت سپاه 3 هزار و 500 برنامه با 30 عنوان در  سالروز فتح خرمشهر به اجرا در می آورد، افزود: حدود 5 هزار پایگاه مقاومت در سطح استان در برگزاری مراسم سالروز فتح خرمشهر فعالیت می کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  با اشاره به اینکه در 78 نقطه استان 232 شهیدگمنام دفن شده اند، گفت: امیدواریم در سایه همدلی مردم حماسه 8 سال دفاع مقدس بتوانیم در سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر طبق سنوات گذشته شاهد برنامه‌های جذاب و متنوع در استان باشیم.

وی افزود: از شهردار ساری خواستیم تا میدان ولی عصر ساری را به میدان بیت‌المقدس تغییر نام ده

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =